Cervixslijm na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door IndyLynn, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Een vraagje voor de dames die net als ik altijd exact weten wanneer hun eisprong is door een verandering in hun cervixslijm.

Is er na jullie miskraam verandering opgetreden hierin?
    Ik heb vorige week een miskraam gehad en verwacht komende dinsdag mijn eisprong. Er is nog geen verandering in mijn cervixslijm waar te nemen, normaal gesproken zou dit nu ongeveer moeten komen.

Nou kan alles natuurlijk wat ontregelt zijn en kan de eisprong later komen. Maar ik vraag me af of het ook zo kan zijn dat er wel een eisprong is, maar dat het cervixslijm ineens anders reageert na een miskraam?

2. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb geen ervaringen met miskraam en ook niet met cervixslijm.. maar na mijn curretage wel een vreemd cyclus gehad, mijn eerste ronde was 88 dagen en daarna 4 rondes lang geen eisprong gehad.. er is grote kans dat je lichaam nog aan het herstellen is van de miskraam en dat je cyclus niet gelijk weer hetzelfde is als daarvoor...
    Ik hoop voor je dat het weer heel erg snel gaat en sterkte met jw verlies :(

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde dit altijd een kleine week langer. De laatste keer zelfs nog iets meer.

Deel Deze Pagina