hallo ik heb ff een vraagje ik vraag mij af of iemand weet hoelang het kan duren tot dat de pil is uitgewerkt en of dat verschillend is met hoelang je de pil heb geslikt hopelijk weet iemand het gr loona
Hoi, Kijk eens bij deze link, dit onderwerp wordt daar ook behandeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39631 Groetjes Racebabe
uitgewerkt is hij meteen, dus je krijgt gewoon weer een eisprong. aleen kan het wat langer duren voordat het zelf weer opstart.
Loona heb je een regelmatige cyclus? Of sla je steeds een maandje over bijvoorbeeld? Aan de uitwerking van de pil kan het niet echt liggen denk ik. Als jullie al 1 1/2 bezig zijn zouden jullie kunnen ovwerwegen naar de huisarts te gaan.
Ik heb echt geen idee hoelang het duurt... ikzelf ben sinds november 2006 van de pil af...en heb wel een heel regelmatige cyclus...of het dan al uitgewerkt is?geen idee, haha, bij iedereen anders denk ik. Ik zou inderdaad naar de ha gaan als je na 1 1/2 jaar nog niet zwanger bent.... Liefs en succes
ik had de diana-35 pil en deze is erg zwaar. mijn dokter zei dat het bij deze pil gemiddelt een half jaar duurt voor dat je lichaam weer helemaal op orde is. het is niet alleen een zware anticonceptie er zitten ook nog andere hormonen in denk dat het ook daar aan ligt. na 1,5 jaar mag je naar je huisarts voor onderzoeken maak hier gebruik van en vraag aan hem waar het aan kan liggen.
Ik heb begrepen dat het gemiddeld een half jaar duurt dat ontpillen. Je bent al anderhalf jaar gestopt, dus ik denk dat het daar niet meer aan zal liggen. Ik zou toch ff bij je HA langs gaan. Succes Veel liefs Mariek
ja bij ons duurt het sowieso langer omdat mijn vriend alleen in het weeknd thuis is want hij is internationaal vrachtwagen chauffeur dus ja de dokter zij dat ik mij daar niet zo druk over hoef te maken want de gemiddeld stel die doet het 3 keer per week en dan is de kans wat groter dus ik ben al langs de ha geweest en ik heb namelijk gehoord dat de pil een jaar tot 3 jaar uit kan werken gr loona