hallo zit in ronde drie om een kleintje te fabriceren nu heb ik al een ganse dag onginpijntjes(niet overdreven)maar mijn nod is pas rond 17/4. kan dit ergens op wijzen of kun je dit tussendoor ook hebben? groetjes tearke
Heb ik in iedergeval tussendoor ook, met name rond mijn eisprong. Ik herken tegenwoordig wel dat pijn aan mijn eierstokken anders is dan pijn aan mijn baarmoeder maar beide heb ik al gehad tijdens een cyclus. Ik zou me geen zorgen maken. Ik heb wel een homeopathisch middel tegen de pijnen omdat ik er behoorlijk last van kan hebben, vooral als ik ga zitten of over een hobbel rijd met de fiets (herkenbaar?).Ook tijdens het vrijen heb ik dan veel pijn, we doen het dan altijd voorzichtig.
nee niet zoveel pijn als jij daar vermeld,gewoon een ambetant gevoel. het is de eerste maand dat ik dit heb,maar ben wel al wat gerustgesteld,bedankt
Lijkt me op een eisprong. Sommigen hebben wel eens een mega-eisprong en ondanks je pijn heb je dan wel de meest kans bij het klussen.... maar ja... pijn is niet fijn. Succes! Groetjes, Danielle
Haj meid ik heb dat gevoel ook tijdens mijn eitje echt vervelend.,. je wordt er niet vrolijk van.. dus klussen meid