Hoi meiden, Ja ik weet het ik had het niet moeten doen! Maar toch gedaan En op de foto is hij niet zo duidelijk als in het echt! Maar volgens deze test is het RAAK! xxxxjes Esther Ik wacht nu nog even een week probeer ik het nog eens en dan zien we wel...... Foto staat in mijn album!
hoi meid spannend zeg ik zie ook wel een vaag streepje misschien over een paar dagen nog eens doen dan zal ie vast wel duidelijker zijn! succes meid
Ja joh heel spannend, het jammere is op de foto krijg ik hem niet zo duidelijk. In hete cht zie je het veel beter! Maar goed ik wacht het toch even af... nog 6 dagen en dan nog maals proberen, als ik dat volhou hahaha. Dat zal wel moeten anders zonde van mijn dure test uit de winkel hahaaha. Toch vertrouw ik deze niet omdat hij van internet af komt! kus Esther
Spannend Esther! Ik ga heel hard voor je duimen! Maar ik zie ook een streepje hoor. Hopen dat het goed blijft gaan en dat ie volgende week duidelijker is!
mijn duimen draaien voor je meid maar over 6 dagen je nod? is dat niet wat vroeg voor een test? ik weet niet of het dan betrouwbaar is maar ze zeggen idd een streep is een streep even afwachten nog
ik zie wel heel duidelijk een 2de streepje ik denk dat het wel raak is gewoon over een paar dagjes nog een test doen alvast een voorzichtige gefeliciteert
Ik wacht het ook nog rustig af idd. Ook omdat het best nog wel wat vroeg is! Over een paar dagen weten we meer, en ik hou jullie zeker op de hoogte!
Alvast een voorzichtige proficiat. Ik had 4 dagen voor mijn NOD positief getest. Ga voor je duimen. Succes. Groetjes
pfff vreselijk joh die onzekerheid Nou ik ga me laptop sluiten en hier ff niet meer komen hahahha. Ga vanmiddag lekker naar mijn werk dan vergeet ik alles eventjes. Ik zie jullie morgen wel weer hahahahaah, kan het toch niet laten vind het veels te gezellig hier Groetjes Esther
Staat niks op, heb ze online besteld. Er staat op pregnacy test meer niet. Maar ik ga mezelf niet blij maken hoor. Ik wacht gewoon tot volgende week! groetjes Essie Ben ik er toch weer he? hhahaha
hey meis, ik zie ook duidelijk een streepje, maar probeer met beide benen op de grond te blijven he, al zou ik dat persoonlijk een haast onmogelijke opgave vinden. Ik heb al 2 keer 2 dagen voor NOD een licht postitieve test gehad en beide keren toch ongi geworden. Heel vaak is een eitje wel bevrucht en gaat de innesteling alsnog mis, daarom is voor je NOD testen dus best gevaarlijk, voor je zelf dan althans. Ik wil je hoop niet de grond in boren hoor meis, integendeel en ik ga er gewoon vanuit dat je over een paar dagen een vet postieve test hebt. Misschien was je ei wel vroeger dit keer dat je nu al licht positief test. liefs, Daan
Ik wacht ook rustig op wat nog komt........... Geloof zelf dat het aan de test ligt namenlijk, hij is fout, niet goed ofzo! Zal wel een vals positief zijn joh. Groetjes Esther