Hoe lang duurt het voordat HCG niet meer testbaar is?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rabi, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Ben heel benieuwd of je vandaag nog getest hebt?
     
  2. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hee lieve meiden, de test was vanochtend even licht of misschien zelfs wel iets lichter dan de test van donderdag. Ik denk dus toch dat het nog van de laatste zwangerschap is :( Valt me toch wel even zwaar...
     
  3. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Argh. Ik had twee dagen terug eindelijk een witte test. Maar vannacht kon ik niet slapen vanwege een gevoel dat ik zwanger ben, en nu test ik vanochtend toch weer heel licht positief. Nu voel ik me wel gefrustreerd en onzeker. Zo’n behoefte aan duidelijkheid (óf ongesteld worden óf gewoon duidelijk zwanger).
     
  4. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hoe lang duurde het voordat je ongesteld werd na je omo witte test?
     
  5. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    He bah wat een onzekerheid. In januari heb ik mk gehad. Ik had 2,5 weken na mk (dmv pillen opgewekt) een negatieve test. Paar dagen later ook al ongesteld. Maar bij de een loopt dat anders dan bij de andere helaas.

    Sterkte met deze onzekerheid. Ik was elke maand erna ook zo verdrietig bij een negatieve test. Maar het hielp mij wel even te "rouwen" voordat ik weer gelijk zwanger was.

    Ik hoop ontzettend dat je test snel oploopt!!
     
  6. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik testte op dag 23 na start miskraam (opgewekt met pillen) nog heel licht positief. Vier dagen later werd ik ongesteld.
    Heel veel sterkte! Ik begrijp je frustratie en ongeduld heel goed.
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik heb bij een van mn ma’s na 7 weken nog een heel licht streepje.
    Ik zou er voor nu echt een dag of 4-5 tussen laten voor je weer test. Zwanger (hoewel de kans klein is lees is) dan is er duidelijk oploop. Niet zwanger zal ie iets lichter zijn. Maar dit kan lang duren hoor.
     
  8. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Jeetje @Rabi wat spannend! Ik volg even.

    Ik heb in mei een MA gehad, die opgewekt is met pillen (laatste dosis 6 juli). Afgelopen weekend hadden we per ongeluk onbeschermde seks (beiden vergeten terug te trekken), en nu vraag ik me ook ineens af hoe en wat dan als ik nu aansluitend zwanger raak.

    Ik snap je verwarring en ook de gemengde gevoelens. Het is aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant wilden jullie een pauze nemen voor een reden... Nu heb je met deze onzekerheid nóg niet echt rust.
     

Deel Deze Pagina