hoi ik heb net een kruidvat test gedaan die van 2 van 5 euro en heb een licht streepje erin maar ik moet pas 12 me nod hebben klopt de test wel vaker de test gedaan dat ik ook dacht dak zw was maar die bleven allemaal wit en deze heeft dus echt een streepje ik heb al twee kinderen en heb dit ook met de digitale test van de cb gehad en bleek toch zwanger maar daar heb ik het 3 maand mee gehad zelfs bij de huisarts geen exact resultaat nu vraag ik me toch echt af heb ik te vroeg getest of zijn deze zo gevoelig ?
Het schijnt wat ik op deze forum heb gelezen dat de KV testen wel eens 4 dagen voor NOD positief aangeven. Ik heb zelf ook net getest en daar zag ik ook heeeel licht streepje in naar een kwartier, ( ik dacht dat het niets was omdat ik met lamplicht keek, later met daglicht zag ik wel wat.) Ik heb maar een hele gevoelige test gekocht van zwanger en kids, want nu wil ik het weten ook hihi. ga ik morgen proberen, kheb me nod tussen de 10 en de 14de denk ik. Voor jouw test anders morgen nogmaals kijken of er veschil in zit. Succes.!
Hoi Om te beginnen hoop ik natuurlijk dat het raak is voor je, maar de laatste tijd wil de kv2v5 wel eens valse indroog streepjes geven helaas. Tenminste dit is al bij meerdere meiden gebeurd hier op het forum. De test ook absoluut niet meer na 5 minuten bekijken want dan telt het eventuele streepje sowieso niet meer. Iedere vrouw heeft een bepaalde hoeveelheid HCG in haar lichaam. Wacht je bijv een half uur na afleestijd dan heeft de test tijd gehad om die kleine hoeveelheid te vinden, maar hoeft dan niet te betekenen dat je zwanger bent.....snap je? Hoe dan ook zou ik over een dag of 2 nog een testje wagen, dan zouden ze al duidelijker moeten zijn mocht je zwanger zijn. Succes ermee!!!!!!
ik heb ook 12 jan mn nod maar heb ook al 2 positieve testen en zelfs de cleurblue digitaal zegt zwanger 1-2 weken dus het kan wel! spannend meid
ik heb nu 3 testen gedaan en de streepjes waren er binnen de 5 minuten dus het zijn geen indroog streepjes heb 1 gister ochtend gedaan gister avond 1 na toch redelijk wat koffie en cola te gedronken te hebben en die streep was veel dikker en deze van vanochtend was weer lichter normaal is toch sochtends meer hcg of maakt dat niet uit ?
hoi, Nou dan lijken het me inderdaad geen indroog streepjes. Dat zou wel heeeeeeeel zuur zijn als je dat op 3 testen gebeurt. Ikzelf testte bij mijn zoontje juiste positiever in de avond. Het verschilt gewoon per vrouw. En aangezien je 's avonds behoorlijk wat gedronken hebt kan dat de urine van 's ochtends beïnvloeden. Heb je niet toevallig foto's van de test? Misschien wat makkelijker voor ons om mee te denken. ik wacht af hoor want vind dit erg spannend voor je!!!!
Maak er eens n foto van, kunnen we even meekijken! Kan overigens wel hoor...4-5 dagen voor NOD positief testen.
het is een licht streepje, maar dat is ook niet gek als je nog voor nod zit. Ik vind het er goed uitzien, op je nod nog eens proberen.
Dat is toch een duidelijk streepje hoor!! Niet wat je noemt een tuurstreepje......Dus ik zeg al voorzichtig gefeliciteerd!!!
Indroogstrepen zijn grijs. Jouw streep is licht roze en dat is positief Hopelijk de komende dagen meer donkere strepen!!! Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig