Kan iemand mij antwoord geven??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben nu 4 maaden gestopt met de pil en ben al wel gewoon ongi geweest alleen ietsjes overtijd iedere keer maar het gaat nu goed ( gelukkig )

Alleen heb nu sinds 3 weken dat ik het niet meer kan hebben dat mijn knoop van mij broek dicht zit, heb een opgeblazen gevoel :rolleyes:

Waar kan dat door komen :(:
    Kan ook niet alles meer eten en niet veel
    Ben iedere dag wel misselijk maar hoef niet boven de toilet te hangen :(

Ben vorige week wel ongi geweest maar niet zo als normaal wel flink bloed de eerste 3 dagen en toen minder en naar de 4e dag bruin en toen was ik niet meer ongi naar 5 dagen??

Kan iemand me helpen

Liefs winnie

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zit met dezelfde vraag, was 3 dagen overtijd en hele hevige bloeding maar 3 dagen.
    Nu een opgezette buik.

Ik ben benieuwd naar de antwoorden. ;)

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.288
    2.984
    113
    Ik denk dat dat je hormonen zijn winnie. Na het stoppen met de pil gaat je lichaam anders reageren. De één krijgt (weer) puistjes de ander komt bijvoorbeeld wat aan.

Waanneer je deze vraag stelt omdat je zelf denkt dat je wellicht zwanger zou kunnen zijn, dan is het enige wat zekerheid kan bieden een test of een bloedonderzoek.

Sterkte meid.

Lotte

4. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    ja dat van de test klopt wel maar ik ben vorige week ongi geweest dus zou ik dan echt zwanger zijn ???

liefs winnie

5. Female

Female Niet meer actief

hoi winnie, je schreef de test klopt wel.... bedoel je dat je een positieve test hebt gehad? en wanneer precies? hoeveel dagen voor je ongesteldheid? liefs femke

6. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    nee bedoel dat als je een test doet je meer weet

liefs winnie

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Winnie, het zou ook met je eisprong te maken kunnen hebben...
    Ik merk zelf dat ik dat soort klachten regelmatig heb voor mijn eisprong....

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja ik denk dat het nog met ontpillen te maken heeft. Je lijf moet nog zo hard werken om alles weer in de normaalstand te krijgen en dat kan wel maanden duren. Het zou dus heel goed hormonaal kunnen zijn. Maar inderdaad doe even een testje en dan weet je het zeker. Succes!

Deel Deze Pagina