daar ben ik weer over mijn misschien miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Zonnebloem, Nov 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Hoi,

Gister vroeg mijn schoonzusje, die zelf een miskraam heeft gehad, of ik nog steeds wel dingen voelde in mijn buik. Zij had namelijk twee dagen voor ze de miskraam kreeg geen zwangerschapstekens meer terwijl ze die daarvoor wel had.
    Nu weet ik dat veel tekenen zoals moe, honger worden veroorzaakt door de hormonen. Maar stel dat mijn kindje dood is, is het dan wel normaal dat ik nog steken aan de zijkant voel, een zwaar gevoel in mijn buik heb.

Groetjes Kolibri

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dat kan zeker wel ja.

3. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    ik heb ook wel eens gehoord dat er eerst geen hartje te zien is, maar een week later wel.. kan dit niet bij jou het geval ook zijn?
    Sterkte meis!

4. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ja, dat kan inderdaad. Maar dan kloppen mijn berekeningen niet en daar hopen we dus nu op.

Bedankt!
    Groetjes Kolibri

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Je kunt het vruchtje al kwijt zijn en nóg zwangerschapskwaaltjes hebben is mijn ervaring.
    Dus het kan alle kanten op nog

6. Niet meer actief

kolibri,laat je niet gek maken,we hopen allemaal het allerbeste voor je!

7. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Verder niet teveel naar andere verhalen luisteren van je schoonzusje, ieder geval is anders. Vooral het gevoel van zwanger zijn, dat hoeft toch helemaal niet, kan wel. Je moet gewoon positief blijven denken hoor ;)

Ik had met een 6 weken echo niks, en een week later wel een juiste echo met kloppend hartje, en zo zijn er wel meer hoor.

Succes, en laat ff weten hoe het ging. ;) annette

8. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    morgen om deze tijd weten we meer. ik houd jullie op de hoogte!

9. Niet meer actief

kolibri lieverd,zullen we er allebei voor gaan dat we nu wat zien op onze echo's?jij morgen,ik de 29e...laten we nog eventjes de moed niet opgeven!

10. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Lijkt me een strak plan! Was al nooit zo goed in rekenen dus een grote kans dat ik me verrekend heb zullen we maar zeggen!

11. Niet meer actief

ik duim voor ons!

12. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ik ook. Bij mij brand vanaf donderdag al een kaarsje, heeft me al vaker geholpen!

13. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ja, dat klopt, dat zei de verloskundige ook. Maar steken zoals je die voelt bij je eisprong en ongi worden toch niet veroorzaakt door de hormonen? Die worden toch veroorzaakt doordat er wat gaande is daar in mijn buik?

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik hoop t voor je.. heel veel succes!

15. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    en hoe is het gegaan?

16. Niet meer actief

ja ben ook benieuwd?

17. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Nou, misse boel. De vrucht is al bijna gehalveerd in grote sinds vorige week. Was dus bijna tien weken zwanger en de vrucht is met zes weken gestorven. A.s vrijdag heb ik een curretage om de vrucht te verwijderen en dan verhuis ik weer naar het onderwerp zwanger worden.

Heel verdrietig allemaal natuurlijk, maar tegelijkertijd maar goed dat moeder natuur zo goed haar werk doet. Beter nu een miskraam dan over negen maand een ongezond kind.

18. Niet meer actief

dikke knuffel kolibri,vind het heel rot voor je:(

19. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    dikke knuffel meis!Heel veel sterkte vrijdag,en ik hoop dat je je snel weer mag melden bij het :ik ben zwanger gedeelte!

x

20. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    heel veel sterkte!

dit gun je niemand, maar je kwetst wel mensen met die opmerking over een ongezond kind! Daar kun je net zoveel van houden hoor! Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, maar ik moest het even kwijt!

XMarilene

Share This Page