Hoi, Gister vroeg mijn schoonzusje, die zelf een miskraam heeft gehad, of ik nog steeds wel dingen voelde in mijn buik. Zij had namelijk twee dagen voor ze de miskraam kreeg geen zwangerschapstekens meer terwijl ze die daarvoor wel had. Nu weet ik dat veel tekenen zoals moe, honger worden veroorzaakt door de hormonen. Maar stel dat mijn kindje dood is, is het dan wel normaal dat ik nog steken aan de zijkant voel, een zwaar gevoel in mijn buik heb. Groetjes Kolibri
ik heb ook wel eens gehoord dat er eerst geen hartje te zien is, maar een week later wel.. kan dit niet bij jou het geval ook zijn? Sterkte meis!
Ja, dat kan inderdaad. Maar dan kloppen mijn berekeningen niet en daar hopen we dus nu op. Bedankt! Groetjes Kolibri
Je kunt het vruchtje al kwijt zijn en nóg zwangerschapskwaaltjes hebben is mijn ervaring. Dus het kan alle kanten op nog
Verder niet teveel naar andere verhalen luisteren van je schoonzusje, ieder geval is anders. Vooral het gevoel van zwanger zijn, dat hoeft toch helemaal niet, kan wel. Je moet gewoon positief blijven denken hoor Ik had met een 6 weken echo niks, en een week later wel een juiste echo met kloppend hartje, en zo zijn er wel meer hoor. Succes, en laat ff weten hoe het ging. annette
kolibri lieverd,zullen we er allebei voor gaan dat we nu wat zien op onze echo's?jij morgen,ik de 29e...laten we nog eventjes de moed niet opgeven!
Lijkt me een strak plan! Was al nooit zo goed in rekenen dus een grote kans dat ik me verrekend heb zullen we maar zeggen!
Ja, dat klopt, dat zei de verloskundige ook. Maar steken zoals je die voelt bij je eisprong en ongi worden toch niet veroorzaakt door de hormonen? Die worden toch veroorzaakt doordat er wat gaande is daar in mijn buik?
Nou, misse boel. De vrucht is al bijna gehalveerd in grote sinds vorige week. Was dus bijna tien weken zwanger en de vrucht is met zes weken gestorven. A.s vrijdag heb ik een curretage om de vrucht te verwijderen en dan verhuis ik weer naar het onderwerp zwanger worden. Heel verdrietig allemaal natuurlijk, maar tegelijkertijd maar goed dat moeder natuur zo goed haar werk doet. Beter nu een miskraam dan over negen maand een ongezond kind.
dikke knuffel meis!Heel veel sterkte vrijdag,en ik hoop dat je je snel weer mag melden bij het :ik ben zwanger gedeelte! x
heel veel sterkte! dit gun je niemand, maar je kwetst wel mensen met die opmerking over een ongezond kind! Daar kun je net zoveel van houden hoor! Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, maar ik moest het even kwijt! XMarilene