Hoi! Afgelopen week heeft de buikgriep ons gezin in de greep gehad. Daan niet echt buikgriep, maar de laatste 2 a 3 dagen issie niet echt lekker. Gister iets van 4 diarree-luiers en hij eet ook al een paar dagen slecht. Zelfs zijn flessen wil hij niet!Ja, de papfles van `s ochtends, die drinkt hij wel. Verder een beetje diksap, zijn broodje wil hij niet en warm eten maar half. Normaal eet Daan hartstikke goed, dus ik snap het niet!Is het ook de leeftijd?Hij is nu bijna 9 maanden... Hij drinkt nu dus eigenlijk maar anderhalve fles opvolgmelk per dag, dit lijkt me veel te weinig. Moet ik dat nu aanvullen op de één of andere manier?Zou dit na een paar dagen weer over zijn? pfff...zit echt ff met mijn handen in het haar, ik weet niet goed wat ik met hem aan moet...vandaag was hij ook niet te genieten, maar dan denk ik dat dat komt doordat hij niet lekker was de laatste dagen..wie o wie? Liefs Emma
T is geen ramp als je kleine n paar dagen minder eet of melk binnen krijgt. Maar hou goed in de gaten dat ie wel goed blijft drinken ivm uitdroging..
Hier ook ongeveer 2 weken gehad. Als ze maar voldoende drinken dan is er weinig aan de hand. Hier kan ik goed merken wanneer meneer niet lekker is, dan krijgt hij gaan hap door zijn keel. Normaal eet hij echt als een dijker.
Hij drinkt tussendoor wel wat diksap, dus ik denk dat hij wel vocht binnen krijgt, zijn luiers zijn in elk geval ook weer wat voller dan gister en eergister. Vind het alleen zo raar dat hij zijn melk niet meer lekker lijkt te vinden. Want als ik hem na zijn fles die hij dan niet wil, diksap aanbiedt, drinkt hij het wel. Hij heeft altijd met smaak zijn flessen melk gedronken Apart hoor...zo ken ik hem niet Liefs Emma
hier ook rond deze leeftijd wou ze ook nikx meer van de opvolgmelk weten ik ben toen ovr gestapt naar frisfruitje dit is opvolgmelk met een smaakje dit dronk ze wel zo kreeg z ehaar melk die ze toen nog moest hebben wel binnen dit het ik tot 10 en halve maand gedaan toen brood gegeven met gewone melk na en pyjama papje voor ze naar bed gaat.
Hier moest hij ook 2 weken niets van opvolgmelk weten. Nu drink hij het weer en hij vindt het weer heerlijk.
En wat heb je gedaan dan die 2 weken? Moet hij dan niet iets van vitamines bij ofzo?Of gewoon maar zien wat hij wel/niet drinkt?
Hij dronk misschien ongeveer 200 cc opvolg melk als het niet minder was. Ik dacht dat komt wel weer goed. Zijn plasluiers bleven goed dus ik maakte me er niet echt druk om. Hij kreeg/krijgt thee, water en soms sap. Maar het komt allemaal wel weer goed hoor. Komt omdat Daan niet zo lekker is. Als hij na een paar weken echt geen melk meer wilt kun je kijken of hij normale melk wilt drinken, daar moet je dan wel vit. D naast geven.
Hoi Emmaatje, Mijn zoontje heeft hier ook last van gehad, hij duwde met zijn hand de fles weg, terwijl hij altijd zo'n melk liefhebbertje was. Hij at ook geen brood en fruit. Dit duurde in totaal 3 dagen en toen ging het weer wat beter en nu eet en drinkt hij weer normaal. Ik heb toen geprobeerd hem zoveel mogelijk diksap te laten drinken en af en toe een hapje fruit/avond eten naar binnen te schuiven. Succes! Groetjes Bella
Oke!Bedankt meiden!Daan is gelukkig opgeknapt, maar drinkt zijn flessen nog steeds niet goed...ik zal het maar even aankijken. Liefs Emma
hey emma hier precies hetzelfde...mijn zoontje is 4 dagen jonger zie ik... heel slecht drinken van zijn flessen echt iets van 80 cc per keer...slecht eten (halve boterham en fles helemaal weigeren smiddags)...hier komt het denk ik door verkoudheid en zijn sprongetje (lekker alle2 tegelijk) het lijkt wel alsof de melk hem niks meer intereseert (normaal echt super enthousiast als hij zijn flesje ziet).. hoop dat het over gaat...! alleen de pap sochtends gaat redelijk op maar ook niet helemaal... probeer op allerlei manieren wat vocht bij hem naar binnen te krijgen (avondeten met meer kookvocht en yoghurt savonds wat hij alle2 redelijk eet) misschien is dat ook een idee voor jou?