ik heb ff een vraagje... ben nu op dag 44 en nog steeds niet ongi! . nou heb een een vraag moet je nou ls je zwnager bent speciale dingen moet opmerken.. weet natuurlijk niet of ik zwanger ben maar heb al1 gevoelige tepels en af en toe misselijk... vandaag had ik opeens vocht verlies.. weet iemand wat dit is het was niet slijmerig of zo(bah )... bedankt weer meisies! x
Heb je een test gedaan? Dat lijkt me namelijk wel handig Ik had ook gevoelige tepels en vochtverlies. En zie mijn banner Hoop het voor je meid!
Heb je een test gedaan of nog niet ? Ik had al met 5 1/2 wk last van gevoelige borsten en misselijk zijn in de avond. Verlies van vocht heb ik niet gehad wel meer afscheiding.
ik heb afgelopen maandag en test gedaan en die was negatief .. weet niet waneer ik weer moet testen. denk zaterdag als ik niet ongi ben, dus vochtverlies hoort er wel bij?... wat leuk dat je zwnager bent! hoeveel dagen na je NOD heb je positief getest ?
weet niet of je het tegen mij had maar ik heb drie dagen na mijn NOD een test gedaan en die was positief. Als je test neg. blijven en je word niet ongi kun je de dokter bellen voor een bloedtest.
Als je het tegen mij had, ik heb 1 dag voor mijn NOD posi getest. Als je straks weer nega test en je bent nog steeds niet ongie, dan zou ik de dokter even bellen. Vrag dan om een hCG onderzoek via je bloed, dan kunnen ze zien of je hCG aanmaakt en weet je dus of je zwanger bent of niet.
Hoi Tamara, Hoelang geleden ben je gestopt met de pil, het kan namelijk ook aan het ontpillen liggen.. En anders toch nog maar even afwachten, nogmaals testen of even naar de HA gaan! Succes meis! Dikke kus
ik ben sinds september 07 gestopt met de pillen dus denk niet dat het onpillen is ben namelijk de eerste keer na 40 dagen ongi geworden en daarna na 35 dagen duss...
Kan nog wel ontpillen zijn hoor. Zelf ben ik gestopt sinds juli 07, en ik dacht ook dat mijn cyclussen steeds korter werden. maar toen was hij opeens toch weer bijna een week langer, en ik was niet zwanger. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar probeer nergens op te rekenen, anders is de teleurstelling als het niet zo is zo groot! Succes!
ok! maar als ik een week later ongi zou worden zou ik het afgelopen woensdag moeten zijn geworden en dat is niet het geval, mijn eerste mensturatie na het stopen met de pil was 40 dagen moet ik hier dan van uit gaan? heb nu al wel bijna 2 weken het gevoel dat ik ongi word alleen dan net iets anders?... en met tepels zijn heel erg gevoelig en ook had ik gister last van vocht verlies... waneer zou ik weer testen?
Hoi Tamara, Ik zou het gewoon even afwachten. Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent en dat hoop ik voor je. Maar het kan ook hee goed zijn dat je cyclussen ontregeld zjn. Je zou niet de eerste zijn op dit forum bij wie dit zo is. Omdat je eerste cylus 40 was en je tweede 35 hoeft het niet zo te zijn dat het nu weer zo is. Je cyclus kan ook een uitschieter maken. Succes! Groetjes Zora
Ik zou nog een paar daagjes wachten en dan een test doen, als deze dan nog negatief is kun je even langs de HA gaan voor een bloedtest. Maar wat sommige meiden al zeiden, het kan heel goed ontpillen zijn en dat je een langere onregelmatige cyclus hebt. En ik weet het die onzekerheid en wachten is vervelend maar je kunt er nu eenmaal niks aan doen. Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent hoor. maar wil je alleen eventjes laten weten dat het ook niet zo zou kunnen zijn.
Kan heel goed dat het toch een uitschieter is hoor. Maar je kunt inderdaad zwanger zijn, zou inderdaad over een paar daagjes nog even een testje doen. Groetjes!
Het kan echt nog ontpillen zijn hoor.. Ik zou maandag opnieuw een testje wagen Ik heb ook zere tepels en witverlies enzo maar ik denk ontpillen Morgen doe ik een test al durf ik niet ik hoop dat als je niet zwanger bent de duiveltjes snel zullen komen meis want zo lang in de twijfel zitten is niet leuk ! Succes!
ja dank je! wnaeer ben jij gestopt met de pil ik heb gehoord dat het 4 maanden duurt voordat de pil uit je lichaam is klopt dat?
Bij mij duurde het 1,5 jaar eer ik ongesteld werd na het stoppen van de pil. Dat gaf bij mij al genoeg aan wat voor troep het is! Ben nu gelukkig al 3 jaar pil af! Voor mij geen pil meer ieder geval!
bij mij had het ook 40 dagen geduurd voor dat ik orgi werd hoor komt vanzelf wel je lichaam moet er gewoon aan wennen zonder de pil en dat kan best een lange tijd duren