Bijna 14 jaar samen en 10 jaar getrouwd, samen 2 kinderen eentje van bijna 9 en één van 1,5 jaar. Ik ben 31 en mijn man 35
Mijn vrouw en ik zijn bijna 9 jaar samen en 3 jaar getrouwd! We wonen ongeveer al 8 jaar samen denk ik, geen idee eigenlijk haha. Het werd steeds een dagje langer per week
Die van mij een kleine 4 jaar ouder (3 jaar en 10 mnd). Toen ik 15 was, was dat dus een groot verschil. Grappig he. Nu denk ik vaak: 'ben jij nou volwassen?'
Bijna 3 jaar samen, 4 maanden getrouwd bezig voor ons eerste kindje samen. Ik ben 33 jaar en mijn man (leuk om te zeggen) is 37 jaar.
Over 2 dagen 8 jaar samen, waarvan bijna 2 maanden getrouwd. 3 kinderen samen, waarvan 1 biologisch gezien niet van hem is, maar wel erkend door hem! Op papier dus 3 kinderen samen.
Bijna 4,5 jaar samen, bijna 3,5 jaar samenwonend en bijna 2 jaar getrouwd. Mijn nickname bestaat uit onze initialen en onze trouwdatum. Voelt trouwens aan de ene kant als veel korter (want we zijn nog steeds dolverliefd) en aan de andere kant als veel langer (want een leven zonder Ons, met opzettelijke hoofdletter ‘O’, kan ik me haast niet meer voor de geest halen).
Ruim elf jaar samen, 6 jaar getrouwd, 2 kindjes 1 van ruim 3 en 1 van 2.5 en de 3e is onderweg. Ben net 28 geworden!
Ik was 15 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd maar hij is weggegaan. Dat is een jaar geleden nu. @Nina Sanders ooh wat heb jij mazzel dat je het niet erg vind om oud te worden. Ik vind het echt een van de afschuwelijkste dingen van het leven. Ik had gewild dat ik altijd eruit kon zien als 28 ofzo net zoals die vampieren in die film. Hoe heet die,interview with a vampire en dan 400 worden. Dat lijkt me wel wat. Trouwens ik hoor hier niet eens te reageren want ik heb geen huwelijk meer.