Welk schema?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Haushinka, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    hahahaha, let maar niet op de topictitel hoor.
    Ik kwam er vandaag achter dat ik dat rekbare slijm heb nu, dus dat is het vruchtbare slijm neem ik aan?
    Nu heb ik gister geklust, wat te doen; vanavond weer en dan zaterdag weer, of morgen en zondag. Of gewoon alle dagen :p
    Zaterdag zou ik volgens het schema mn ei hebben. Overigens; betekent dit slijm altijd dat je ei eraan komt? Want dan zou ik al meteen een nette cyclus hebben!

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dit is je vruchtbare slijm en komt je ei eraan( morgen?) ik zou gewoon vanavond lekker lklussen
    En dat schema zegt niks meid.
    Ik had vorige cyclus me ei op dag 11 je banner is een indicatie

3. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    Naja, ik snap er niks meer van. Gister dus 1 keertje op wc papiertje dat rekbare slijm. Verder niet meer. Nu is het allemaal weer wittig en creme achtig, totaal niet rekbaar, het is eerder een soort rijstepap (sorry!).
    Woensdag wel geklust, gister was manlief moe, dus helaas. Vandaag nog steeds krampjes in mijn lies, en mijn tepels doen pijn (ik heb echt nog nóóit pijnlijke tepels gehad).

Waar blijft dat ei nou? Is het al weg? Komt het nog? Snap echt niks meer van dat lijf....

4. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    Overigens ben ik ook al een paar dagen verstopt, en als ik moet plassen voel ik de zijkanten van mijn buik heel erg aanspannen, doet bijna pijn. Dat ei van mij komt en gaat met veel bombarie volgens mij!

5. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Nou dat zou ik ook wel eens precies willen weten haha

Met name vraag ik me af die gevoelige tepels is dat nou voor ,tijdens of na je ei.

Zover ik gelezen heb komt dat van de progesteron die het eicelletje (het gele lichaam) aanmaakt nadat het gesprongen is. Maar ik denk ook dat dat progesteron wel even nodig heeft om de klachten te veroorzaken.

Dat heldere slijm had ik ook 2 dagen best veel en allemaal steken en raar gevoel in onderbuik en zij. Maar ook had ik van dat wat dikkere wit.

Snap er ook echt niks van. volgens mij zitten we met al die symptomen wel in de buurt van ons ei. ;)

Klussen gewoon lekker om de dag :p

liefs sancho

Deel Deze Pagina