hoe lang duurt verzenden bij zalando?

Discussion in 'De lounge' started by Sterrefeetje, Jun 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb van de week schoenen besteld bij zalando, helaas nog niet binnen, ik wilde ze vanavond aan naar een bruiloft. Maar wie weet komen ze nog :)
    Weet iemand hoelang het meestal duurt? Bij post nl staat dat de verzender het pakket nog klaar moet maken, maar ik heb al een mail gehad dat het verstuurd is..

2. hebben ze ze niet bij een van de buren af gegeven??
    omdat ze al verstuurd zijn, maar niet binnen

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Bij mij duurt het altijd 4-5 dagen totdat het pakketje binnen is.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Bij mij was het na twee dagen binnen. Dinsdag besteld en donderdag had ik het binnen. Indicatie van zalando zelf was tussen donderdag en zaterdag. Hoop voor je dat ze vandaag nog binnenkomen!

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ze worden uit Duitsland verstuurd en dan duurt het een tijdje voordat het in Nederland verwerkt wordt. Ik heb dinsdag schoenen besteld en kreeg woensdag een mail dat ze verstuurd waren. Ik zag net op de Track&Trace dat ze vandaag geleverd worden.

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb afgelopen dinsdag besteld en had het gisteren binnen. Maar heb bij hun ook wel eens 1,5 week moeten wachten ondanks dat het op voorraad was.

7. Sterrefeetje

Hmm, geen peil op de trekken dus.. Nou ja, dan maar mn outfit veranderen naar blauwe top en blauwe pumps ipv groene top en groene pumps :)

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Toch jammer, maar misschien dat ze vanmiddag nog langs komen?? Hoopt het voor je, maar gelukkig heb je wel een alternatief!

9. Sterrefeetje

Dankje :) Ik hoop ook dat ze nog komen, ik ga over 2 uur weg.... Maar ja, anders maar in het blauw. Ik vind die schoenen alleen zo super leuk en helemaal dezelfde kleur groen als mn top! Maar er komen vast weer andere leuke gelegenheden om dat aan te trekken :)

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    ik had het beide bestellingen binnen 3 dgn binnen.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook 3 dagen.

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik bestel er heel regelmatig maar echt geen peil op te trekken van 2 dagen tot 2 weken.

13. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier toevallig ook schoenen besteld bij Zalando!

Woensdagavond besteld, vandaag rond half 1 kwam Post.nl ze brengen! Dus 1 werkdag.

Share This Page