Hoi meiden, Ik heb van de week schoenen besteld bij zalando, helaas nog niet binnen, ik wilde ze vanavond aan naar een bruiloft. Maar wie weet komen ze nog Weet iemand hoelang het meestal duurt? Bij post nl staat dat de verzender het pakket nog klaar moet maken, maar ik heb al een mail gehad dat het verstuurd is..
Bij mij was het na twee dagen binnen. Dinsdag besteld en donderdag had ik het binnen. Indicatie van zalando zelf was tussen donderdag en zaterdag. Hoop voor je dat ze vandaag nog binnenkomen!
Ze worden uit Duitsland verstuurd en dan duurt het een tijdje voordat het in Nederland verwerkt wordt. Ik heb dinsdag schoenen besteld en kreeg woensdag een mail dat ze verstuurd waren. Ik zag net op de Track&Trace dat ze vandaag geleverd worden.
Ik heb afgelopen dinsdag besteld en had het gisteren binnen. Maar heb bij hun ook wel eens 1,5 week moeten wachten ondanks dat het op voorraad was.
Hmm, geen peil op de trekken dus.. Nou ja, dan maar mn outfit veranderen naar blauwe top en blauwe pumps ipv groene top en groene pumps
Toch jammer, maar misschien dat ze vanmiddag nog langs komen?? Hoopt het voor je, maar gelukkig heb je wel een alternatief!
Dankje Ik hoop ook dat ze nog komen, ik ga over 2 uur weg.... Maar ja, anders maar in het blauw. Ik vind die schoenen alleen zo super leuk en helemaal dezelfde kleur groen als mn top! Maar er komen vast weer andere leuke gelegenheden om dat aan te trekken
Hier toevallig ook schoenen besteld bij Zalando! Woensdagavond besteld, vandaag rond half 1 kwam Post.nl ze brengen! Dus 1 werkdag.