8+ potjes

Discussie in 'Voeding' gestart door mamalijntje, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mijn mannetje wil deze mooi niet hebben.. Kokhalsen, nee schudden en lippen stijf op elkaar.. Resultaat huilen en nog eens huilen.

Hebben jullie hier ook last van gehad?? En wanneer zijn jullie begonnen met deze potjes?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Daar zijn we met 6 maanden mee begonnen, hier geen problemen mee gehad, inmiddels al 12+ potjes hier

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ben met 7 maanden begonnen met 8+ potjes en deze week zelfs (per ongeluk gekocht) een 12+potje gegeven, geen probleem!

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Toen mijn zoontje 7 maanden was wou hij ook geen stukjes. Ook kokhalzen inderdaad. Heb toen nog maar gewacht me stukjes geven. Wel geoefend met brood (kon hij eerst ook niet wegkrijgen). En met 8 maanden opnieuw geprobeerd, toen ging het wel een stuk beter.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Brood, liga en stukjes banaan geen probleem maar die 8+ potjes een waar drama.

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Misschien kun je eens proberen zelf met een staafmixer prakjes te maken? Hier doe ik dat vanaf 6 maanden. Eerst wat gladder en langer fijnmalen en later wat groffer. Met de staafmixer krijg je het sowieso niet zo glad als uit een potje dus mijn zoontje was eigenlijk meteen gewend!
    Als je het zelf maakt kun je misschien mixen tussen "glad" en "met stukjes" in zodat de overgang wat geleidelijker gaat?

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Je hebt van Friso ook 6 maanden potjes met kleine stukjes. Misschien kun je die gebruiken voor de overgang naar 8 maanden potjes..?? En anders doen wat Druif hierboven zegt..

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heel erg bedankt voor de reacties.. Vanmorgen heeft hij voor het eerst 8+ fruit van olvarit gegeten!! Zonder mopperen.

Dus vanavond weer proberen, Kijken of het wil

9. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Hoi
    Mijn dochter is een goede eter. Maar wanneer er tanden onderweg waren of ziekjes was wilde ze ook ineens niet het grovere avond eten. fruit was geen probleem. Misschien speelt dit ook nog mee.....?

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Suus zit wel in de tandjes periode...

Deel Deze Pagina