Wachten duurt lang....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pennie, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pennie

Pennie Lid

30 jan 2013
    37
    0
    0
    .
    Hallo dames,
    Ik wil even wat met jullie delen. Vandaag ongesteld geworden na een week overtijd te zijn geweest. Ik baal ontzettend:( mijn vriend en ik zijn al een jaar aan het proberen om zwanger te raken, de moed zakt mij een beetje in de schoenen. Ik weet dat het lang(er) kan duren maar vind het zo lastig. Iedere maand hoop ik weer dat het deze maand zal lukken. Soms ben ik bang dat ik misschien onvruchtbaar ben, dit klinkt heel dramatisch, i know, maar spookt soms gewoon door mn hoofd. De kinderwens is zo groot en om mij heen lijkt iedereen maar zwanger te worden... Pfff :)

2. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    hoi meid,

ik begrijp je helemaal!! mij valt het ook ineens op dat iedereen om me heen zwanger is haha.. maarja dat is normaal ook zo natuurlijk maar nu valt het je ineens op omdat je er zelf ook mee bezig bent!
    als je echt al een jaar bezig bent kan je gewoon naar de huisarts gaan en vragen om een doorverwijzing naar de gyn. heb ik na een half jaar gedaan en alles is toen nagekeken en alles zag er prima uit, dan valt er ook al een last van je af!

heel veel succes meid, en maak je niet teveel zorgen! komt echt wel goed.

3. Pennie

Pennie Lid

30 jan 2013
    37
    0
    0
    .
    Hoi hoi, thnxx fijn om te weten dat je niet de enige bent... Dus bij jullie duurt t ook al ff? Lastig he, mensen zeggen dan dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en dat probeer ik ook, maar is super lastig... Hihi. Wel fijn dat je alles ff hebt laten checken, ik kan mij heel goed voorstellen dat dat een opluchting is! We blijven duimen :)

4. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    jaaa pff ben het wachten beetje zat zeker omdat ik zon onregelmatige cyclus heb! kunnen we samen ff klaagen haha;)
    wij zijn eind mei begin juni vorig jaar gestopt met de pil en sindsdien 2x ongesteld geweest! dus mag gelukkig over 2 weken terugkomen bij de gyn.
    maar jij bent na een jaar nog niet bij de huisarts geweest?? kan je gewoon doen hoor! wie weet kunnen ze wat voor je betekenen!
    en idd dat er niet mee bezig zijn, nou dat lukt mij niet! haha..
    :p:p:p

liefs

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Herkenbaar verhaal ik was bij m'n zoontje ook pas met 12 maanden zwanger! Er gingen bij mij ook de meest erge scenario's door m'n hoofd! En hoe langer t duurt.. Hoe meer je er mee bezig bent! Ik had een lijn van als het in de 12e maand niet raak is bel ik de huisarts! Toen toch gelukt.. Dus misschien een bezoekje aan de huisarts? Hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

6. Pennie

Pennie Lid

30 jan 2013
    37
    0
    0
    .
    Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, voor andere klachten. Heb laatst een uitstrijkje gedaan deze was gelukkig goed. Dokter vertelde dat het volstrekt normaal is en dat het veelal een jaar duurt. Dus afwachten en blijven proberen ;)

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Een zorg minder! Nu geluk gaan hebben!

Deel Deze Pagina