Wij waren 3,5 jaar samen toen ik gestopt ben met de pil. Inmiddels precies een jaar geleden en 2 miskramen verder. Hopelijk in 2013 toch een wondertje!
in 2000 samen gekomen en in 2005 getrouwd eind 2006 gestopt met de pil in 2008 ons eerste wonder (4de ronde) in 2009 ons tweede wonder (2de ronde) in 2012 ons derde wonder (2de ronde)
8 jaar ofzo? Eerst studeren, daarna 3 jaar gewerkt en toen aan mijn zoon begonnen. We woonden ook pas na 7 jaar samen (ivm studeren).
Minder dan een jaar samen, door de pil heen, maar toch super welkom! nu onderhand bijna 6 jaar samen..
Wij kregen in aug een relatie en in mei besloten we te stoppen met de pil. Na 3 maanden waren we zwanger, dus binnen 1 jaar. Wel kende ik mijn vriend al wat langer voor we een relatie kregen. Maar bij ons is het dus ook snel gegaan. We waren er allebei al een hele poos klaar voor, dus why not?
Bijna 6 jaar toen we de beslissing namen. Wij wilden eigenlijk nog een jaar wachten. Inmiddels al een half jaar aan het proberen.
We zijn nu 8 jaar samen. Mijn vriend wilde eerst geen kinderen omdat ze te duur waren dacht hij. Ik kon hem toen niet overtuigen. Hoe ouder hij werd en veel vrienden om ons heen kinderen kregen begon het bij hem toch ook te kriebelen. Toen we er voor gingen was ik binnen 2 maanden zwanger. Onze dochter is geboren in 2011 hij was toen 30 en ik 26. Nu ben ik zwanger van onze 2e...
Wanneer ik ga stoppen, eind mei begin juli, zijn we anderhalf jaar samen. Wel weten we het al sinds november wanneer we gaan stoppen. Dus met 3/4 jaar waren we er al uit
Zijn nu 6 jaar samen en zitten in ronde 5.. Wonen nu 4jaar samen en wisten al heel lang dat we graag kindje wilden maar door mijn opleiding gewacht we zijn nu 25 allebei
Samen vanaf januari 2010. December 2011 officieel gaan samenwonen. Dus na 2 jaar. Eind juni 2012 gestopt met de pil , dus na 2,5 jaar .. Begin oktober 2012 posi test ! Uitgerekend midden juni , dan zijn we bijna 3,5 jaar samen.
We zijn 10 jaar samen en onze oudste is 4 jaar. Ben vrijwel gelijk zwanger geraakt...Toen we er eenmaal voor gingen
Wij zijn nu een ruime 3,5 jaar samen en ben nu 14 maanden van de pil af,... Vriendlief wilden het al vrij snel na een jaar maar toen kreeg ik een rolberoerte Nu baal ik want zo makkelijk gaat het niet....!
Val nog net binnen de 5-10 jaar grens...9,5 jaar samen toen ik gestopt ben met de pil. Ondertussen allebei 31. Om onze reislust te bevredigen waren er wat landen die we perse gezien wilden hebben, maar waar je niet zwanger of met een kleintje heen kunt...Dus heel bewuste keuze om nog even te wachten (gestopt toen we 3 jaar getrouwd waren)
Wij zijn bijna 8 jaar samen en 9 maanden getrouwd en wonen ook bijjna 3 jaar samen en bijna uitgerekend
Binnen 3 weken vroeg hij of ik de moeder wilde worden van zijn kinderen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij elkaar al heel lang kende en beste vrienden waren