Hoe lang een relatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WanneBeMommy, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang hadden jullie een relatie voordat jullie begonnen met klussen voor een kindje

1. Minder dan 1 jaar

2. 1 tot 2 jaar

3. 2 tot 5 jaar

4. 5 tot 10 jaar

5. langer dan 10 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

5 aug 2011
    271
    1
    18
    Op het moment dat de pil de deur uit ging waren wij ruim 7 jaar bij elkaar...inmiddels 9 jaar samen en helaas nog niet zwanger...

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Wij waren bijna 10 jaar samen toen ik stopte. We zijn na 5 jaar samen gaan worden (na 3/3,5 jaar huis gekocht wat nog gebouwd moest worden). Toen toch langer gewacht met kinderen dan van te boren bedacht maar genoten zo van alles dat t nog niet in ons leven paste. Als de kleine geboren wordt zijn we bijna 11 jaar samen.
    We zijn nu 30 en 35 en 29 en 34 toen we zwanger raakten.

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Dik 1jr samen begonnen we met klussen.
    Getrouwd met dik 1.5jr en papa en mama met 2jr samen.

:D

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Veel wisselende verhalen. Sommige waren heel snel, sommige hebben de keuze gemaakt om te wachten.

Zelf waren wij er ook al snel bij, onze hele relatie is al een sneltrein vanaf het begin.
    3 weken na dat we waren begonnen met daten woonde ik al bij hem in (ik ging logeren, het werd alleen een lange logeerpartij). Na ongeveer 2 maanden waren we er echt wel uit dat dit was wat we wilde, en dat we ook samen wel kinderen wilde.

Mede doordat ik zelf al het gevoel had dat er iets niet helemaal goed zat bij mij, en ik onregelmatig ongi was. Hebben wij de keuze toen gemaakt om gelijk te beginnen, aan gezien het nog weleens lang kon gaan duren.

5. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ook al zo snel!! :D Mijn vriend en ik zijn nu een half jaar samen en wonen ook al een half jaar samen haha, hij kwam hier en is eigenlijk niet meer weggegaan :D vanaf 1 okt woont hij hier officieel. Als het zo goed voelt en je denkt er allebei hetzelfde over, why not. En eigenlijk zijn we ook al die tjid bezig met zwanger raken. Veel mensen zullen denken, waaaatt jullie zijn gek :p maar voor ons voelt het goed. Ik heb al een zoontje van 5 jaar (hij ziet zijn "vader" niet) en mijn vriend is een hele lieve/goede echte papa voor hem, ze zijn helemaal gek op elkaar. Soms lijkt het wel alsof dingen ment to be zijn. Tuurlijk kan dit ook mislopen, maar zelfs huwelijken van 30 jaar kunnen dat. Lekker genieten en doen wat je hart je ingeeft!!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Minder dan een jaar..

maar we wisten wat we aan elkaar hadden/hebben

7. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Heerlijk is dat hé. Als het gelijk vanaf het begin goed loopt. Had toendertijd echt niet gedacht dat we nu al zover zouden zijn, maar alles loopt zo vanzelf.
    En wat fijn dat je vriend een vader kan zijn voor je zoontje!

8. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Dat is het zeker!! Het is gewoon fijn als je je gelijk zo goed voelt bij elkaar en dezelfde toekomstplannen hebt. Bij ons en jullie is dat miss erg snel, maar als het gelijk zo goed voelt en het allebei heel graag wilt..why not haha!! :D Hoelang zijn jullie nu bij elkaar??

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij zijn ongeveer 2 jaar samen, iets langer maar het was in het begin niet altijd even duidelijk ;). Maar nu wel, we hebben gewacht tot ik was afgestudeerd en we een huis hadden gekocht en nu gaan we er helemaal voor!

10. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

WIj waren een paar maanden samen.
    Scheelde wel dat we elkaar al kende maar de beslissing was heel snel gemaak

11. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Na 10 maanden hebben we besloten voor een kindje te gaan, we zijn nu 14 maanden samen en wonen 5 maanden samen maar we kennen elkaar al 5 jaar.

12. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Iets langer dan 2 jaar. We hebben een paar maanden geleden ook al samen een huis gekocht, dus we gaan echt lekker snel. We hadden het eigenlijk op onze eerste date al over kinderen, omdat ik wilde weten of hij daar open voor stond, en gelukkig wel. Dat was voor hem ook wel een belangrijk punt.

Er zijn ook best wel wat mensen die commentaar hebben gehad, vooral aan het begin. Maar inmiddels accepteren ze het allemaal, en weten ze al niet meer beter.
    We hebben nog niet overal verteld dat we ook voor kinderen willen gaan, dat vind ik toch wat moeilijker. Gewoon omdat ik zelf nog best wel jong ben, en ik niet weet hoe ze daar op gaan reageren.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is jullie leven he meid.....niet dat van een ander;) Sta achter jezelf en je man.....

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk dat ook zeker meetelt hoe oud je was toen je bij elkaar kwam.

Ik was toen 18 en mijn man 20, en ik was 24 toen ik bewust zwanger wilde worden (en raakte) van Finn.

Stel dat je op je 26 samen komt, wacht je denk ik minder lang dan wanneer je als tiener een stel wordt.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

absoluut!
    Dat denk ik ook.....
    Maar of je nu 18 bent of 25 als je eierstokken rammelen doen ze dat even hard:D

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij waren 4,5 jaar bij elkaar toen de pil de deur uitging en een week nadat we 7 jaar bij elkaar waren testte ik eindelijk positief.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey hoe is het met je:D
    Sorry dames even off-topic;)

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh. Wij waren een kleine 3 maand bij elkaar (2 maand officieel, eerste maand was een beetje daten, aankloten etc) toen ik bij hem ingetrokken ben. En toen zijn we ook voor een kleine gegaan. Waren beide nog net 22 op dat moment. Was 24 toen ik zwanger was.

Bij onze eerste ontmoeting 'wisten' we dat het wel goed zat. Inmiddels bijna 5 jaar samen, bijna 1 jaar getrouwd en hebben 2 kids.

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik ook ff off..
    ja lekker, en met jou?!

nu weer on-topic!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

naar omstandigheden goed.....:D het gaat weer de goede kant op denk ik...
    Maar heerlijk meid...geniet er maar lekker van...

On topic:D

Deel Deze Pagina