kan best zo goed voelen maar dingen als kinderen "nemen" baseer ik niet puur op gevoel. Hoe goed ken je de ander nou echt na een half jaar. Dan ben je nog helemaal in de verliefdheidsfase of er net uit en ziet alles met een roze bril. Je zal nog tig dingen tegen komen waar je tegenaan gaat lopen waar je nu niet aan denkt. Hoe goed het ook mag voelen. Ieder natuurlijk zijn ding maar mijn keuze zou het niet zijn...
@Debby, zo'n beslissing neem je ook niet zomaar. Vriendlief en ik hadden hier sowieso al een hoop mee gemaakt in het half jaar dat wij elkaar kende. Dachten dat we zwanger waren door mijn rare ongi en toen we dat niet waren was het zo'n domper dat we besloten er toch voor te gaan omdat we het allebei heel graag wilde. Inmiddels meer dan 2 jaar bij elkaar en nog niet zwanger. Ik bedoel dit absoluut niet als aanval naar jou toe hoor, maar wilde even uitleggen hoe het kan gaan, en waarom sommige (wij in ieder geval) er al zo snel voor gekozen hebben om er toch voor te gaan.
September 2008 wat gekregen gelijk samen gaan wonen ( was mijn buurman). Augustus 2009 ten huwelijk gevraagd en pil de deur uit. augustus 2010 getrouwd en pas september 2011 kindje gekregen waren dus nog geen jaar samen toen wij besloten er voor te gaan. En nu is hij 30 en ik 25 jaar en hebben wij 2 dochters van nog geen jaar verschil
iedereen maakt zijn eigen beslissingen om zijn eigen redenen toch? respect voor elke beslissing. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik er niet voor zou kiezen. Succes met zwanger worden!
Ja, natuurlijk! Ik snapte dat jij jou kant wilde uitleggen, dacht dat je het misschien fijn vond om ook de andere kant te snappen? Dankjewel.
Wij waren juni 2012 9 jr samen... Wij wonen nu 3 jr samen.. en zijn okt '12 begonnen aan onze kinderwens!
Wij zijn 4 jaar samen en hebben een paar weken terug de beslissing genomen om voor een kindje te gaan. Deze beslissing is genomen, omdat wij een half jaar geleden te horen kregen dat ik endometriose heb en daardoor minder vruchtbaar zou zijn en wij eerder aan kinderen moesten beginnen. Hadden wij dit nieuws niet gehad dan hadden wij nog wel 2 jaar gewacht ong.
Wij waren 8 jaar samen. Hij wilde al veel eerder, ik had nog werk dat ik belangrijk genoeg vond om nog even te wachten. Eenmalige kans die ik ook echt niet had willen missen. Ben blij dat we gewacht hebben. We zijn er nu echt klaar voor
jan 2004 samen 2009 1e pilstop tot half 2011 --> weer aan pil i.v.m. zware pijnstillers + operatie hernia. jan 2012 2e pilstop tot half 2012 okt 2012 --> geen pil meer in huis dus weer een soort van stop Nog geen zwangerschap en nog niet helemaal duidelijk hoe we het nu gaan doen. Nu eerst huis kopen, 2014 trouwen en manlief heeft net een gastric bypass achter de rug. Zien wel hoe het loopt mogelijk wel weer binnenkort aan de pil vanwege terugkerende hernia
Wij zijn 2 jaar samen afgelopen dec en ook afgelopen dec gestopt met de pil ik 28 hij 31 we zijn er beide klaar voor en ik denk tijd niet altijd een rol speeld hoe lang of kort je samen bent
Wij 3 jaar samen, heel gek op elkaar ik 27 en hij 25, huisje boompje beestje, beide een goede vaste baan. Waar is het wachten dan nog op
Wij waren 4 jaar samen toen we begonnen en in maart 2013 (als we 5 jaar zullen samen zijn) zal onze zoon geboren worden.
4 jaar samen, beiden 27 jaar, wonen vanaf begin af aan al zo goed als samen, beiden fulltime baan en een hele sterke kinderwens
hier waren we pas 5 maanden samen toen de pil de deur uit ging.. nu zijn we eindelijk zwanger en 5 jaar bij elkaar.