Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag heb ik met cytotec een miskraam gehad. Tot gister is er vanalles uitgekomen. Denk dat ik leeg ben Vanaf vandaag is het bloeden bijna niks meer. moet pas 3juli terug komen. Ga morgen bellen voor eerder! wanneer moesten jullie op controle kijken of de bm schoon is?
Ik hoefde niet op controle te komen, maar bij mij kwam het ook natuurlijk op gang en hield het vloeien na een week ook netjes op en voelde ik me lichamelijk ook weer prima. Ik heb telefonisch contact gehad met de VK en die zag geen aanleiding om langs te komen. Ik weet niet of dat met medicatie anders is?
Thnxx beide! K ga morgen even bellen en vragen of ik eerder mag nu nog 2 weken pfff heb liever zo snel mogelijk. Voor mn gevoel kan k dan weer verder.
Op 10 mei zette de miskraam door 2 dagen na cytotec en 27 mei moest ik voor controle echo. Ik was toen schoon. (Bij elkaar nog 4/5 dagen nagevloeid)
Ik heb afgelopen dinsdag de cytotec behandeling gehad en ik bloed nog behoorlijk... Zo nu en dan ook nog heftige buik pijn. Ik moet pas 29 juli op controle.
Hey shaana, Schrik niet als er nog wat uitkomt hoor ik heb vorige week vrijdag cytotec ingebracht en hield ook bloedverlies(als een erge menstruatie)en erge krampe elke avond en wo kwam er echt nog een mega stolsel uit schrok me rot van wat komt er nu uit. daarna is het vloeie bijna weg alleen bij afvegen. succes!
Dat heb ik inderdaad direct meegemaakt nadat ik thuis kwam van t ziekenhuis. Ook ik schrok heel erg! Dus ik hou er rekening mee, dat het nog eens kan gebeuren... Maar hope dat op de controle binnen alles lekker schoon is
@esklessebes: allereerst veel sterkte gewenst met het verlies van jullie kindje. Ik weet helaas hoe het is... (zie mijn ticker). Ik heb bij alledrie mijn miskramen eigenlijk zo ongeveer meteen nadat het bloeden was opgehouden een nacontrole gehad. Dat vond ik fijn vanwege dezelfde reden die jij noemt: dan heb je het gevoel dat je weer verder kunt. En bovendien is het geruststellend om te zien dat er niets is achtergebleven. Nogmaals veel sterkte gewenst, hopelijk volgende keer meer geluk!