voetenzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb me bugaboo nu omgebouwd. Maar nu kreeg ik de tip: koop een voetenzak. Oja is dat nodig?
    Kan trouwens hierop de regenkap die altijd op de wagen zat?
    Moet je met dit weer al een dikke jas laten dragen? Tja vandaag met dit pest weer lijkt mij van wel maar kleed je je kindje anders aan dan in de wagen?

2. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Nou ik zal nog geen winterjas aandoen. Wanneer het zonnetje even schijnt is het direct weer warm! Hier een lekker fleece vestje.
    Als het heel hard waait, doe ik wel een de regenhoes om de wagen, scheelt ook een hoop! ;)
    Een voetenzak is erg prettig als het fris wordt. Je kindje heeft dan lekkere warme beentjes.

3. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Wij hebben de lodger voetenzak daar kan je kind helemaal in. Vinden wij ideaal want dan hoeft hij dus niet ook nog een dikke jas aan. Vorige winter was het in ieder geval handig, deze winter ( hij loopt nu) gaan we het nog uitvinden natuurlijk. ;)

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hey jij weer;)
    Zou ook zkr een voetenzak aanschaffen,ze zitten stil in de wagen he. Wij hebben hem er gelijk bijgekocht.
    En regenscherm is bij ons een hele andere maar die zat er ook bij toen we de wagen kochten.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Verder is de voetenzak vaak wel prettig om de (nu nog) grote wagen ook wat kleiner te maken voor je kindje, dan past het wat beter.. en als je toch met dit mindere zo zit, dan komt dat mooi uit.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ja een voetenzak zou ik echt aanschaffen.
    Je gaat nu de winter te gemoet en je kindje zit toch stil.

Zelf heb ik nu de voetenzak er nog niet in en F heeft
    gewoon zijn zomer jasje nog aan.
    Zodra het frisser wordt krijgt hij de winterjas aan en gaat de voetenzak in de wagen.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

wij moeten ook een voetenzak aanschaffen maar moet het dan perse die van bugaboo zijn of kan het ook van een ander merk?

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    je kunt ook een universele nemen, gewoon in de winkel even kijken of dat past. Die van de Prénatal past bijna overal goed in, volgens mij

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
  10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja ik vindt het mooier om de voeten zak van de bugga boo zelf maar een ander kan ook

en het is heerlijk voor die kleintjes in de winter. en nu zou ik voor een diker zomer jas gaan

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb nu bij de zeeman een leuke fleece trui gekocht en een spijkerjack. Denk wel dat we er zo even tegenaan kunnen.
    Die voetenzak komt er :) Zal gewoon een bugaboo worden. Vind die wallybee zakken niet echt leuk.

Bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina