Hoe lang en hoe vaak??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Marley, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ons ukkie kan soms een half uur heel fanatiek bv drinken en soms valt hij na 10 minuten in slaap. Vanavond ook na 10 minuten helemaal vertrokken, geprobeerd hem wakker te maken maar helemaal weg. Hij slaapt nu al 2 uur. Ik vertrouw er maar op dat hij genoeg neemt.. Maar vind het wel erg weinig..
    Ik lees ook overal dat je 8 voedingen per dag moet geven, maar ik kom aan 6/7. Ik voed overige op verzoek.

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik voed ook op verzoek en mijn dochter komt al vanaf haar geboorte 7x per dag.
    Als je kindje heerlijk ligt te slapen heeft hij genoeg gegeten hoor. Hij wordt vanzelf wakker als hij honger heeft.
    Het lastige is dat je niet kunt zien hoeveel je kindje drinkt met BV. Hoe lang zegt eigenlijk niet zoveel. Al heb ik zelf ook gauw het idee dat ze te weinig drinkt als ze er na 5 of 10 minuten genoeg van heeft... zolang ze genoeg plasluiers hebben en tevreden zijn, is alles ok denk ik dan maar.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook zelden 8 voedingen per dag gehaald. Als je kindje genoeg heeft aan 6/7 voedingen is dat prima toch. Zeker als hij goed groeit, poept en plast.

Je "moet" helemaal niks, alleen goed naar je kindje en jezelf kijken..

Deel Deze Pagina