dochter ziek, wat zouden jullie doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynx, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.717
    2.519
    113
    Hallo,

Onze jongste dochter is weer ziek. Al een tijdje verkouden met af en toe wat verhoging, maar vooral een flinke snotneus.
    Nu zijn we vrijdag bij de ka geweest voor een gewone controle en die constateerde vocht achter het trommelvlies en wat ruis op de longetjes.
    Nu heeft ze sinds gisteren koorts en vandaag is dat opgelopen naar 39.6. Ze ademt snel, maar drinkt nog goed. Ze is wel heel erg hangerig (maar dat is dus ook niet zo raar) en stinkt al een tijd uit haar mond.
    Zouden jullie tot morgen wachten of toch even de hap bellen?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik zou sowieso bellen. Gewoon de situatoe uit leggen en als hun vinden dat je langs moet komen dan hoor je het wel.
    Wordt het echt erger en vind je zelf ECHT dat er iemand naar moet kijken zou ik de hap bellen en er echt op aandringen dat je langs mag komen (ze willen je daar soms nog wel eens afwimpelen). Je eigen moeder gevoel volgen is denk ik t beste wat je kan doen....

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Heb je ook het idee dat ze moeilijk ademt? Je kan dat zien aan neusvleugelen of borstkast heel erg intrekken. Als dat het geval is zou ik zeker de hap bellen, vooral omdat ka een ruisje op de longen hoorde.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.717
    2.519
    113
    Ik denk niet dat ze benauwd is. Ze vleugelt niet. Ik wacht nog even af of de koorts straks gezakt is.

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Je kan altijd de HAP bellen en je verhaal voorleggen, hun kunnen wel inschatten of het nodig is dat je komt of dat je tot morgen kunt wachten.

Deel Deze Pagina