Hoe lang en hoe zwaar bij 9 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noensje, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ze heeft ws bewust niets gezegd omdat er nog niets aan de hand is. Als je kindje 'te dik' was geweest volgens hen, had ze dat wel gezegd. Natuurlijk even checken of het niet aan suikers ligt, maar als het daar niet aan ligt, dan is hij gewoon flink, klaar. Dus ga niet twijfelen of er iets is, want dan was het écht wel gezegd.

Zover ik weet is het gemiddelde: Met 1 jaar 10 kilo. Maar genoeg die er onder zitten (mijn jongste was met 16 maanden 10 kilo) en genoeg die er wat boven zitten. (mijn jongste zat gemiddeld) Als ze hun eigen lijntje maar volgen en de lijntjes gaan met deze leeftijd langzaam afbuigen door meer beweging en bij sommige kindjes is hij al wat eerder afgebogen.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Mijn zoon maandag zijn 9mnd cb date gehad..
    Is nu bijna 74 cm en 9.5 kilo.

Kijk ook goed naar waar je kindje vandaan komt, groeit het met zijn/haar lijntje mee.. Mijn zoon was 8pond bij z'n geboorte en loopt keurig op z'n lijn terwijl sommige hem al 'stevig' vinden. Cb vind m'n zoon prima en gezond, hij kruipt nog niet dis komt vast wel goed.
    En dan nog heb je veel kindjes die eerst de breedte in gaan en dan pas de lengte..

Niet te druk maken, komt goed!

3. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Oke dan, Finnley was bijna 4 kilo, hij volgt zijn lijn goed, nooit niks over gehoord, als hij straks meer gaat doen komt het wel goed.

Deel Deze Pagina