hallo dames vrijdag had ik als het goed is mijn eisprong (donderdag kan ook, want de test van do en vrij positief) dus ik gok op vrijdag. en sinds dien heb ik constant menstruatieachtige/zeurderige krampen en lage rugpijn. ik heb het eigenlijk de hele dag door mijn nod is dus pas de 19de wat zou dit kunnen zijn? ow ja en zondag had ik afscheiding met bloed en gisteren weer maar dat was naar de gemeenschap
Hoi hoi, Ik heb dit ook een aantal keer gehad en t schijnt dat veell vrouwen dit soort klachten vlak voor/tijdens/net na de eisprong heeft. De laatste keer had ik t wel extremer en nu ben ik 11 dagen overtijd. Dus ik denk dat je t even los moet laten en gewoon afwachten of je weer ongi wordt xxx
Hey wat grappig ik heb ongeveer hetzelfde als jij! Ik dacht dat ik woensdag m'n ei had want toen begonnen de krampen tot vrijdag, alleen FF heeft m'n ei op donderdag gezet. Dinsdag de 9e kreeg ik opeens weer last van krampen en pijn in m'n onderrug, dat was 1 dagje en toen nergens last meer van. Ben erg benieuwd. Xxx