Hoe lang en wanneer is de innestelingsdip?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovekisses, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Laatst hoorde ik dat als je zwanger bent, dat je dan kort erna een innestelingsdip kan hebben na je eisprong.
    Nu vraag ik mij af hoe lang zo'n dip dan duurt (hoeveel dagen) en hoeveel dagen je deze dan na je eisprong kan krijgen?

Mijn eisprong heeft dus ergens tussen dinsdag 27 november en zondag 2 december plaats gevonden. Dat kon ik zien aan me afscheiding. En nu heb ik van maandag 3 december tot woensdag 5 december een duidelijke daling in mijn temperatuur gezien van ongeveer 0.3 .

Is het mogelijk dat dat een innesteling is geweest? Wil mezelf niet meer zo gek maken als vorige maand en had het zwanger worden een beetje los gelaten. Maar door die dip kreeg ik vragen en mijn katten die plakken nu sinds 3 dagen waanzinnig bij me. Ook heb ik opeens last van spierpijn en jeuk en heel soms een steek in me onderbuik..

Kunnen jullie mij wat raad geven?:(

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Heb je je hele cyclus getemperatuurd?
    Zo'n dip heb je volgens mij maar 1 dag.
    Ik heb ook weleens zo'n dip gehad, maar niet zwanger.
    Ik hoop dat het voor wat anders betekend.

3. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb mijn temperatuur voor bijna een maand gemeten. En gedurende die periode is hij niet zo laag geweest als die 3 dagen. Voel me nu ook opeens sinds 3 ochtenden heel weeeig als ik wakker word.. en veel aan het dromen.. Er gebeurt in ieder geval van alles de laatste dagen! nu alleen maar hopen dat het een zwangerschap is en niet iets anders ofzo

Deel Deze Pagina