wij zijn gestopt met de pil in september 2005 en in maart was ik voor de eerste keer zwanger helaas is dit mis gegaan met 6 weken en 3 maanden later was ik weer zwanger tot nu en het gaat heel goed zover dus ik zou zeggen veel succes met zwanger worden en laat t allemaal op je afkomen hoe moeilijk dat soms ook is zal voor je duimen dat t snel raak mag zijn bij jullie veel liefs mieke
bij de eerste 3 maand nadat ik gastopt was met de pil. bij de tweede binnen 2 maand maar werd een miskraam, een maand later was het wel raak en bij deze de derde 4 maand nadat ik gestopt was met de pil... denk ik. moet nog heen voor controle maar heb het gevoel al langer zwanger te zijn! maar dat kan niet. ben toen vreselijk ongesteld geweest nog...
bij mij duurde het bij de oudste 1,5 jaar bij de 2e door de pil heen, de 3e ook door de pil heen maar is uitgelopen tot een miskraam 4e zwangerschap 1 maand...
Bij de andere 3 was ik meteen zwanger was gestopt met de pil en een maand daarna was het raak. Voor marki had ik een spiraal die is er uitgehaald en ben 1x ongi geworden en daarna was ik zwanger. En deze die heeft ons gevonden het was niet gepland ( klinkt zo raar )we wouden pas over 3a4 jaar een 4e kindje. Maar het is meer als welkom hoor
Bij de eerste was het de eerste ronde meteen raak! Kon het zelf in eerste instantie niet geloven. Wel een keer of 5 gecheckt of er wel ècht twee streepjes op de zwangerschapstest stonden Mijn man was trouwens niet verbaasd. Zijn reactie: "Had het wel verwacht, heb tenslotte superzaad!" Bij de tweede heeft het een half jaar geduurd. Dus dat valt ook reuze mee. Ik prijs mezelf dan ook erg gelukkig dat het beide keren zo makkelijk gegaan is.
bij ons was het in de 11e maand raak. en ook bij ons hebben extra hormonen meegeholpen aan ons wondertje!
Bij ons duurde het helaas 6 jaar. Na de moed opgegeven te hebben en de behandlingen gestaakt.. bleek ik spontaan zwanger...echt een wonder..
Bij ons was het na 7 maanden raak. Maar ik moet toegeven dat we de eerste 3 / 4 maanden niet echt heel erg gericht hebben 'gemikt'. Net op het moment dat we ons een klein beetje zorgen begonnen te maken, bleek het raak te zijn. super!