Hoi, ik ben eind februari gestopt met de pil. 26 maart mijn normale menstruatie gehad en 28 april een positieve test in handen De tweede ronde dus. Groetjes MB2005.
In juli gestopt met de pil. De eerste maand niet erg actief bezig geweest. . De volgende maand(en) heb ik mijn vruchtbare periode uitgerekend via internet en natuurlijk druk geklutst. Bij ons bleek het dus de 3e ronde (september) al raak te zijn. .
1 juli gestopt met de pil.. eerst een maandje rustig aan gedaan en me menstruatie afgewacht.. 2e ronde raak geschoten!
Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest, hiervan heb ik acht maanden bij de gyn gelopen i.v.m uitblijven van mijn menstruatie. Groetjes Senna
Ongeveer 1,5 jaar bezig geweest toen miskraam gehad, en daarna was het na 4 maanden raak. Maar pas na de miskraam zijn we echt goed gaan rekenen en op de juiste data's gaan klussen
ik ben zwanger geraakt na 14 maand ongeveer! Ik heb geen medische hulp gehad wel na een jaar een test door de gyne om te zien of er iets mis was bij mij of mijn man, maar geen behandeling! Gewoon een goeie reis gemaakt en het was raak!
ik ben in februari echt begonnen met zwanger worden en ik was toen de tweede ronde zwanger, helaas miskraam. nu ben ik weer na 5 maanden zwanger. er is echt geen peil aan te trekken. de een in zo zwanger en de ander duurt een hele tijd. gr tascha
Bij mijn 1e zwangerschap was ik in één keer zwanger. Bij deze zwangerschap was ik in de 5e ronde zwanger geraakt.
Bij mijn oudste gestopt in mei( trouwdag) en in juli zwanger... Bij mijn kleine (nu nog) door de pil heen.. En nu gestopt in dec..Geklust in juni en aug..en zwanger! Bij alle 3 dus erg snel ondanks mijn overgewicht!