Wij hebben er zo'n 8 pogingen over gedaan. Dus je hoeft iig je nog nergens over zorgen te maken. Binnen een jaar wordt zo'n 95% zwanger dus als het binnen een jaartje niet gelukt is kun je een afspraak maken. (niet dat je dan een probleem moet hebben. Maar checken kan geen kwaad) Ik heb wel gehoord dat als je er enorm veel mee bezig bent het door de bijkomende 'stress' langer kan duren. (wellicht was dit bij ons ook zo) Ik wens je veel succes toe en wie weet kijk ook jij al vlug uit naar je eerste afspraak met de VK!
Bij ons was het na 4 jaar raak waarvan de laatste jaar IUI behandelingen, bij behandeling 9 was het raak en de tweede was na 15 maanden de 1e IUI behandeling gelijk raak.
3 jaar? pff wat moet je dan een geduld hebben zeg... ik was gelijk na het stoppen met de pil zwanger en vond die ene maand al erg
Bij ons eigenlijk de eerste ronde, ben in augustus gestopt met de pil. Op 6 september mn laatste ongi (en normale) gehad en nu al 6 weken zwanger. Had zelf echt niet verwacht al zwanger te zijn, maar het is echt wel geweldig! Liefs, Duveldraakje
Bij mij ook eerste ronde, half augustus laatste ongesteldheid na stoppen met de pil, daarna niet meer! Ging dus wonderbaarlijk snel! Had ik niet verwacht, met overgewicht, roken en in de weekenden pittig alcohol gebruik.... Zo zie je maar, je weet het nooit!
Met onze zoontje was het de 9 de ronde raak. En nu met onze kleine meid was het de 3 ronde al raak Dus dec gestopt met de pil en maart zwanger Liefs Manon.
wij hebben er twee maanden over gedaan. We hadden verwacht dat het veel langer was omdat ik net gestopt was met de pil die ik 10 jaar geslikt had. dus alles is mogelijk
De eesrte 3 maand werd ik niet ongi, daarna duurde het nog 3 maand en was ik wel zwanger, dus na een half jaar.
Ik heb eind juli mijn spiraaltje bij de huisarts laten verwijderen.. 6 weken later werd ik ongi. en 4 weken later dus niet meer. Bleek ik zwanger te zijn. In de eerste ronde
wij hebben er 3,5jaar overgedaan.Het was ineens raak zonder dat we er benul van hadden. We zijn erg blij met het wonder groetjes
augustus gestopt met de pil en gelijk zwanger daarna... schijnt niet vaak voor te komen zegt iedereen, maar hier lees ik toch dat het bij een groot aantal wel zo is gegaan. Helaas kan het ook anders..... veel succes
Ik vind het zo knap en heb zoveel bewondering voor mensen die er zoveel moeite voor moeten doen om zwanger te worden. Dat ik me gewoon schuldig voel dat wij er helemaal niks voor hebben moeten doen.
Bij onze eerste was het in één maand raak. Bij nummer twee had ik dat eigenlijk ook wel verwacht, maar helaas toen duurde het 5 maand en dat werd een miskraam 3 ronden daarna was het weer raak en nu vreselijk in de stress of het nu wel goed gaat. Knuffels Monique