Hey meiden, Dit is mijn tweede ronde met clomid. De vorige ronde heb ik zowieso een eisprong gehad en ik werd tien dagen na mijn eisprong ongesteld. Goed volgens de fert. arts. Ik heb nu mn eisprong op dag 14 gehad denk ik (met de persona getest), dit was vorige week maandag. Ik heb sinds vandaag flinke ongi buikpijn en ben dus ook bang dat ik vannacht of morgen al ongesteld ga worden. Maar dit zou toch veel te vroeg zijn? Of zou het al wat anders kunnen zijn? We hebben de zaterdag voor de eisprong nog geklust... Liefs, Wup
he wup, ik kreeg op cyclusdag 21 al enorme ongiekrampen, ( dit was 6 dagen na m,n eisprong) en hield ruim 6 dagen een paar keer per dag deze krampen... uiteindelijk werd ik pas op dag 28 ongesteld en m,n progesteronwaarden waren dik in orde, het hoefd dus niks te zeggen groetjes Jose
Ik hoef nu geen progesteron enzo meer te prikken. Krijg nu ook geen echo's meer. Op zich wel relaxed zo, maar op dit soort moment wou ik graag even naar binnen kijken.
dat kan eigenlijk niet. Vorige week zondag en maandag had ik positieve ovutesten, dus ik ga er vanuit dat toen ook mijn ei gesprongen is. Ik ga er maar vanuit dat ik een dezer dagen wel ongesteld zal worden