Hier mama van een klein meisje met KMA en verborgen reflux... Bij ons werkte de Dr Brown fles super! Gewoon met Nutrilon Pepti (dieetvoeding bij KMA) en nooit last gehad van verstopping van het ventiel. Infacol deed bij ons ook niet zoveel, Cinababy werkte wel. Bij ons was de kramp met een week of 15 over en nu heeft ze het eigenlijk nooit meer. Lastig hoor... Die eerste drie maanden is het echt even doorbijten maar het wordt beter!
H! Onze kleine meid heeft ook veel kramjes gehad. Ze is nu 4,5 maand en hey is helemaal over! Komt vanzelf goed! Succes! X
Ik vind dat echt een heftige tijd. Ik was echt de hele dag met haar bezig om te troosten en om de krampjes proberen te verlichten. Met 2 en een halve maand begon het steeds minder te worden en net met 3 maanden is het over en ben ik blij dat ze van het Sab-Simplex af is Nu echt genieten van ons kleintje ze is veel vrolijker nu lacht enorm veel, heeeeerlijk!! Komt goed bij jullie vast wel! Straks is het opeens over. Het werd trouwens ook minder met Dr. Browns fles
Hier hebben alle middeltjes en flessen niet geholpen. Mijn zoontje is nu 13 weken en heeft volop krampen. Hij heeft wel eens een beter dag, maar verder is het één grote ellende. Iedereen zegt maar dat het wel over gaat na 3 maanden, maar hier is het nog niet eens minder geworden. Het begint nu zelfs 's nachts... Wij zitten met onze handen in het haar.
Hier inmiddels ook veertje... Het wordt alleen maar erger ipv beter. Aangezien ik er niet meer in geloofde dat het 'erbij' hoort en 'vanzelf' over gaat, contact met CB en HA gehad, morgen naar HA op spreekuur. Ivm verdenking van KMA nu over op nutriton pepti. Hoop eigenlijk dat het KMA is, zodat we er iets aan kunnen doen. Iedereen zegt: huilen hoort erbij. Dat klopt, maar uren krijsen en steeds erger worden is niet normaal...