Hoe lang gaan jullie op (zomer)vakantie?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Annefien, Aug 21, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,861
    5,121
    113
    Home
    12 dagen of 2 weken
    Echt niet korter

2. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,819
    18,535
    113
    Female
    Ligt eraan waar we heen gaan.. wanneer we verder weg gaan wil ik minimaal 1,5 week. En anders vind ik een week ook wel prima. De eerste dagen moet ik ook altijd erg wennen, de eerste nacht slaap ik amper... ik slaap gewoon het liefst in m'n eigen bed :p Maar het went ook wel.
    We zijn nu net terug van een weekje Duitsland en zit alweer te denken aan een volgende vakantie.. hopelijk volgend jaar weer wat verder weg.

3. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

Oct 19, 2019
    892
    1,743
    93
    Wij zijn dit jaar 3x 3 dagen weg gegaan, ik had de kinderen gevraagd 1x langer of een paar keer korter en zij kozen hiervoor. Ik vind dat eigenlijk ideaal. Nog voor je thuis echt mist ben je er al weer, inpakken geeft minder stress want je gaat maar zo kort en bij thuiskomst alweer zicht op het volgende tripje. Voor de herfst vakantie heb ik nu ook een nachtje weg geboekt bij een vakantiepark op een half uur rijden.

4. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

Apr 29, 2017
    723
    1,062
    93
    De hele zomervakantie, 6 weken dus en meestal meteen het eerste weekend weg en het laatste weekend thuis. Kamperen, meestal grotendeels zonder plan. Heerlijk dat we dit alweer een aantal jaren kunnen realiseren.

Dubbelgeluk and zegenwens like this.

Share This Page