Ryan is nu ruim 13 maanden en spuugt nog regelmatig, ik heb tot vlak voor zijn 1ste verjaardag altijd friso comfort gebruikt en dat werkte wel vrij goed maar of ik nou groente of fruit uit een potje of vers gaf het kwam er net zo snel uit. Ik heb toevallig een tijdje terug ook een topic geopend met dezelfde vraag maar toen was Ryan net 1, het is gewoon zo lastig! Hij wil bewegen en spelen maar ik wil graag dat hij een schoon shirtje houd en niet zuur ruikt dus laat ik hem extra lang in de kinderstoel. En nu met de zomer is het zo leuk om witte kleertjes aan te doen maar dan let ik wel even op dat ik die dag geen macaroni/spaghetti met tomatensaus geef! Hij heeft het altijd veel gedaan maar had er geen last van en groeien doet hij ook goed, ik hoop maar dat het nu snel ophoudt. Ik ben wel snel geworden, zodra ik een boertje hoor sta ik al klaar met een doekje.
Vandaag ook weer tijdens het spelen drie keer hele grote golven vocht uit zijn mond. Hij is erg veel aan het kwijlen dus ik denk dat ie vlak daarvoor veel kwijl had doorgeslikt? Het was in ieder geval 1 grote kliederboel, alles zat er onder. Pfff... Ik hoop echt dat ie er snel overheen groeit.
Ik up dit topic even want ik heb een vraagje over het spugen... Mijn zoontje houdt brood met boter binnen maar zodra er ander beleg op zit, komt dat brood er met grote golven ergens in de middag weer uit. Herkent iemand dit? Waar kan dat aan liggen? We hebben smeerkaas en appelstroop geprobeerd (niet te dik gemseerd) omdat het KDV dit ook aan de kinderen geeft. Nu geven ze hem overigens boter op ons verzoek.