Hoe lang gaat dit duren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mimoki, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hey hey,

ik ben net vorige maand gestopt met de pil.
    Voor ik aan de pil ging (10 jaar geleden) had ik een regelmatige cyclus, en nu.... ben een week te laat.
    Momenteel een heel heel heel klein beetje bloedverlies en mega buikpijn. Afgelopen week telkens misselijk en vooral rug en nekklachten gehad.
    Toen mijn menstruatie niet kwam dachten we: 'Yes, misschien heel veel geluk' maar ja, twee keer een test gedaan, maar twee keer negatief :( en nu die bloeding... Is het een echte menstruatie, of een onttrekkingsbloeding?

Heb al diverse forums gelezen over het 'ontpillen'.
    Wat is jullie ervaring met ontpillen... duurt het nog lang?

2. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik heb ongeveer anderhalf jaar de pleisterpil gebruikt en ben nu al 8 maanden "bezig".

Maar dat zegt niet hoor, iedereens lichaam is anders.
    Sommige mensen raken direct zwanger..:D

3. Kiss

Kiss Lid

16 aug 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje die sinds 1 maand is gestopt. Ben nu op dag 33 bezig en nog niets van ongi te bekennen. Vanmiddag ff een licht roze veeg.
    Heb direct vanmiddag een test gedaan, negatief.
    Maar voel me erg slecht deze eerste maand. Veel pijn in de onderrug en buikpijn, hoofdpijn.
    Tjaaa weet het ook allemaal niet meer. Vind het erg lastig als je je eigen lichaam ineens niet meer kent.
    Ga morgen vroeg (als ik vannacht niet iets krijg) nog eens testen met ochtend urine!
    Jij ook succes.

4. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ook ik zit in ronde 1 na ong 13 jaar de pil. ik heb ook heel veel last van hoofdpijn, en minder zin in eten, drukkend gevoel onderin de buik en rommelige darmen. Denk dat het het onpillen is. Ik zou als ik aan de pil was maandag ongi moeten worden. toot nu toe nog niets gezien! Wel wat meer afscheiding nu,dus kan wel een voorbode zijn voor de ongi. Ik vind het wel lastig dat ik nog niet weet hoe mijn cycles verloopt, maarja we wachten wel af. Zou wel gek zijn om in de eerste rond al zwanger te zijn, en daar ga ik ook nog maar even niet vanuit. Maarja het kan natuurlijk wel. Ik heb weleens gehoord dat het ontpillen zo'n 10 weken duurt, maar het zou voor iedereen wel anders zijn denk ik.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas kan het wel een halfjaar duren voordat je lichaam weer een beetje op orde is.
    Er zit dus niks anders op dan afwachten, succes!

Deel Deze Pagina