ik ben even nieuwsgierig naar de levensduur van jullie stofzuiger die van ons hebben we nu bijna 9 jaar, maar de laatste tijd heeft hij vreemde kuurtjes Ik ben bang dat we er rekening mee moeten houden dat hij binnenkort kapot gaat. Dus ik vroeg me af hoe lang stofzuigers zo'n beetje meegaan. Als jullie het willen delen, graag! en dan graag het merk erbijzetten, en hoe vaak je hem gebruikt. Die van ons is een AEG, bijna 9 jaar oud dus en wordt gemiddeld 4-5 keer per week gebruikt
Heb in die 20 jaar dat ik zelfstandig woon al meer dan 6 stofzuigers versleten. Op de een of andere manier hebben mijn stofzuigers het snel gezien met mij haha.
Ik heb mijn stofzuiger nu 7 jaar, het is een Bosch meen ik zo uit mijn hoofd gezegd. Vooralsnog vertoont ie geen kuren, wat ik graag zo houd, want een nieuwe stofzuiger vind ik zo zonde van mijn geld .
Ik heb mijn stofzuiger (een Philips) nu ruim 12 jaar en hij doet het prima. Hij wordt dagelijks gebruikt.
Hier gaan ze niet langer dan 2 jaar mee... Mijn man stofzuigt altijd, omdat ik dat ivm de reuma niet goed kan. We hebben ook een hond die veel haart, dus 'we' moeten ook wel elke dag. Maar hij staat hier in de kelder en mijn man trekt hem er altijd bij de slang uit, hij tilt hem zo op dus... Vanmorgen nog, zat ik daar weer over te mopperen, omdat hij zo telkens die slang kapot trekt... Maar er wat op uit doen, ho maar! En dus is het over een poosje weer mopperen van zijn kant, omdat die slang naar de kl*ten is!!! Eigen schuld dus, maar wel zonde geld!
Onze stofzuiger gaat al 6 jaar mee, wordt 1 a 2 keer per dag gebruikt (hond in huis) en doet het nog prima! Het is een Miele..
Toen ik op mijzelf ging heb ik een moulinex gekocht. Een knalrode. De heeft ruim 10 jaar geleefd en toen waren we zo dom om er betongruis mee op te zuigen... dan is het snel gedaan met je zuigertje... Toen 1 bij blokker gekocht, zo'n b-merk. Die was binnen een jaar stuk... Nu hebben we een Philips, een mooie paarse
Hier dagelijks en al 12 jaar lang een Miele ! Mijn ouders hebben wel 20 jaar met een stofzuiger(ook Miele) gedaan maar toen was hij wel echt op .
Hier een bosch die al een jaar of 10 mee gaat. Heb alleen pasgeleden een nieuwe zuigmond er voor gekocht omdat die niet meer in de borstelstand wilde blijven staan.
Hier is hij pas gekapot gegaan, het was een miele en was 10 jaar oud. Erg netjes vond ik zelf!! Hij deed van het ene op het andere moment niks meer.
1e miele 6 maanden, 2e miele 3 maanden, 3e miele 1hele week. Je raad het al ik ga geen miele meer kopen. Daarna een pihilips marathon zonder zak Heel tevreden behalve dat ik de filter elke week moes uitwassen en dan 48 uur laten drogen (dit vond ik een groot nadeel) Na 5 jaar zei deze ook poef en vertrok naar de zuigerhemel. Toen een goedkopere zonderzak en zonder wasbaar filter gekocht van de tomado. Deze heeft het 1 maand gedaan (toen bleef het snoer vasthangen, dus eigenlijk niks mis met de zuiger zelf) Nu heb ik sinds 2 weken een dyson, hij doet het nog
Toen ik bij mijn man introk, had hij nog een oude Philips van een jaar of 20 oud. Haha, die was echt 'op', de zuigmond kon je niet losmaken van de stang, hij had maar 1 wiel en reed schuin mee en toen dat andere wiel er ook nog afbrak en er dus helemaal geen wielen meer onderzaten, hebben we hem vervangen door een nieuwe Philips. Die gaat ondertussen ook al een jaar of 10 mee, al heb ik sinds een jaar of 4 een Dyson bij waarmee ik beneden zuig en die Philips gebruik ik nog voor boven. Ik heb een langharige hond en ik betaalde me scheel aan stofzuigerzakken, dus dit werkt voor ons handiger. Volgens mij moeten stofzuigers toch gewoon een jaar of 10 meekunnen.
Oh wat een pech zeg!! Hier zoveel frituurpannen versleten!! Telkens begaven ze het terwijl we echt maar 1 keer in de week patat eten!!
Ik heb een miele, nu zo'n dikke 3j in gebruik. Normaal gezien elke dag in gebruik ivm een erg ruiende hond. Erg tevreden tot nu toe. M'n ouders hebben hun miele al meer dan 10j.
haha ik stofzuig 2 keer per dag, dus 14/15 keer per week makkelijk (want soms doe ik het nog eens extra ) dus dat is kleine 5500 keer per jaar. Meestal koop ik om de 2 jaar een nieuwe , niet zozeer omdat ie kapot is maar omdat ik gewoon een betere wil omdat ik er zoveel gebruik van maak wil ik gewoon een hele fijne
We hebben nu 2 jaar een samsung, super fijne stofzuiger en hoop dat hij nog lang mee gaat. Gebruik hem ook minimaal 1 keer per dag ivm de hond.