hoe lang gaat jullie stofzuiger mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Happymam, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Woon nu 4 jaar samen en sinds die 4 jaar een dyson voor beneden en een dyson voor boven en ben er erg tevreden mee!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij wonen nu 4 jaar samen en hebben toen een Miele gekocht....werkt prima!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb eerst 2 jaar een hoe heet ie? (hoover?) gehad, alleen ging mijn man bij een verbouwing allemaal gruis en stof op lopen zuigen terwijl de zak gescheurd was, vond de stofzuiger niet leuk.

Heb nu een Philips sinds 2 jaar, maar vind m niet fantastisch.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Als je man hem gebruikt voor de verbouwing niet lang...;)

Heb nu een phillips, mooi ding, lekker stil ook. Oja en mn man verboden deze te gebruiken voor de verbouwing!

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier al drie jaar erg tevreden over de Dyson Animal Pro. Geen kuren en als er iets mee zou zijn heb ik nog twee jaar garantie. Standaard bij Dyson :)

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    eerste Miele 8 jr en tweede Miele nu 6 jr maar ik ben aan een nieuwe toe. Twee honden en drie kinderen en een man die veel vuil meeneemt naar huis. Ik zuig elke dag, soms twee keer.

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Onze nieuwe stofzuiger (Princess) is ongeveer 2 maanden mee gegaan :$

Ik kreeg vorige week een sms van mijn moeder met:

Ik ging stofzuigen en toen kwam er allemaal rook uit en toen heb ik 'm snel uitgedaan. Denk dat ie stuk is, sorry!

Dussss :p

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik had een Electrolux en die is na 4 jaar gesneuveld, stofzuig elke dag en soms 2 keer. Vond dat wel snel dat hij kapot was. Nu heb ik een miele.

9. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 vloeken: Stofzuigers en frituurpannen.
    Zodra de garantie eraf is gaan ze stuk. In 6 jaar tijd 6 stofzuigers en 4 friteuses. Nu ben ik bang dat nummer 6 ook kapot gaat (zuigkracht is de helft minder, alles vervangen wat vervangen kan worden, maar helaas) en we hebben besloten nu maar eens een wat duurdere te nemen, een miele met een langere garantie.

Mijn TV daarentegen wordt nu bijna 23 jaar.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze stofzuiger is toevallig vorige week stuk gegaan. Van het ene op het andere moment deed 'ie het niet meer. Ik denk dat hij zo'n 8 jaar oud was.

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Had thuis een Miele, na 10 jaar (2x per week gebruikt) deed ie het nog perfect en hij staat nu op de zaak. Thuis hebben we een dyson aangeschaft (wou mijn man graag) en die heb ik nu een jaar dus hoop dat ie het nog heel lang doet haha.

Deel Deze Pagina