Woon nu 4 jaar samen en sinds die 4 jaar een dyson voor beneden en een dyson voor boven en ben er erg tevreden mee!
Heb eerst 2 jaar een hoe heet ie? (hoover?) gehad, alleen ging mijn man bij een verbouwing allemaal gruis en stof op lopen zuigen terwijl de zak gescheurd was, vond de stofzuiger niet leuk. Heb nu een Philips sinds 2 jaar, maar vind m niet fantastisch.
Als je man hem gebruikt voor de verbouwing niet lang... Heb nu een phillips, mooi ding, lekker stil ook. Oja en mn man verboden deze te gebruiken voor de verbouwing!
Hier al drie jaar erg tevreden over de Dyson Animal Pro. Geen kuren en als er iets mee zou zijn heb ik nog twee jaar garantie. Standaard bij Dyson
eerste Miele 8 jr en tweede Miele nu 6 jr maar ik ben aan een nieuwe toe. Twee honden en drie kinderen en een man die veel vuil meeneemt naar huis. Ik zuig elke dag, soms twee keer.
Onze nieuwe stofzuiger (Princess) is ongeveer 2 maanden mee gegaan Ik kreeg vorige week een sms van mijn moeder met: Ik ging stofzuigen en toen kwam er allemaal rook uit en toen heb ik 'm snel uitgedaan. Denk dat ie stuk is, sorry! Dussss
Ik had een Electrolux en die is na 4 jaar gesneuveld, stofzuig elke dag en soms 2 keer. Vond dat wel snel dat hij kapot was. Nu heb ik een miele.
Wij hebben 2 vloeken: Stofzuigers en frituurpannen. Zodra de garantie eraf is gaan ze stuk. In 6 jaar tijd 6 stofzuigers en 4 friteuses. Nu ben ik bang dat nummer 6 ook kapot gaat (zuigkracht is de helft minder, alles vervangen wat vervangen kan worden, maar helaas) en we hebben besloten nu maar eens een wat duurdere te nemen, een miele met een langere garantie. Mijn TV daarentegen wordt nu bijna 23 jaar.
Onze stofzuiger is toevallig vorige week stuk gegaan. Van het ene op het andere moment deed 'ie het niet meer. Ik denk dat hij zo'n 8 jaar oud was.
Had thuis een Miele, na 10 jaar (2x per week gebruikt) deed ie het nog perfect en hij staat nu op de zaak. Thuis hebben we een dyson aangeschaft (wou mijn man graag) en die heb ik nu een jaar dus hoop dat ie het nog heel lang doet haha.