Ik ben nu aan het afbouwen. Op zich ging de bv heel goed, maar als ik straks ga werken, houdt het toch heel snel op. Ik moet namelijk 2 weken elke avond kolven om 1 dag weg te kunnen. Ik heb elke week voor 3 dagen melk nodig, dus daar is niet tegenop te kolven. Helaas, want ik had het graag minstens een half jaar volgehouden. Bij een eventuele volgende baby ga ik er weer met frisse moed tegenaan.
M'n oudste heb ik 8 maanden lang BV gegeven. Heerlijk vond ik het. Had er alle tijd voor. Toen ze 8 mnd was kreeg ze tandjes en toen wilde ze zelf niet meer drinken. Hoefde ook niet af te bouwen. Nu bij de tweede geef ik weer BV maar merk dat ik niet zoveel melk meer heb als een paar weken terug. (borsten voelen zachter aan) Denk dat het komt omdat ik minder rust in m'n lijf heb omndat ik er al eentje heb rondlopen die ook haar aandacht vraagt. Soms komt Fiene al weer na 2 uur om te drinken. Ik heb haar vanavond, met pijn in m';n hart, om 20.00 een flesje Nutrilon 1 gegeven van 125 cc. Ze ligt nog steeds te slapen! Volgende week maar weer ff naar het weeguurtje om te kijken of ze wel genoeg groeit. Ik hoop niet dat ik moet stoppen met de Bv want het is zo lekker intiem moment die je heb met je kindje.... Groetjes Suus
Als je borsten zacht aan voelen betekent het niet dat je minder melk hebt hoor..dit heb ik ook nagevraagd.. Ik geef mijn dochter nu bijna 2 maanden bv en ik wil het iniedergeval een half jaar volhouden.. Ik haatte het eerst maar het gaat nu goed.. Ik heb haar wel super veel aan de borst..ik geef op verzoek..soms heb ik haar elk uur..soms elke 2 uur..soms wel eens 2x in een uur..
ik geef nog steeds BV helaas helaas ben ik daarvan nog niet afgevallen... loop nog steeds in trainings en joggings broeken
ik geef nog steeds borstvoeding en wil zo lang doorgaan dat zij en ik het leuk en fijn vinden. moet er nog niet aan denken om te stoppen om dezelfde redenen als talia. liefs femke