Hoi meiden, Ik heb een vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden, misschien is er hier iemand die hem kan beantwoorden. Wij hebben twee hele kleine kindjes (16 maanden en 3 maanden) nu heb ik de mogelijkheid om een mooie fietskar over te nemen, maar ik wil graag weten of iemand weet in welke winkels hij wel of niet past. (ik heb geen auto en de duowagen kan ik niet meenemen op de fiets) om niet volledig aan huis gekluisterd te zijn is het een uitkomst, maar ik wil hem ook graag kunnen gebruiken om boodschappen mee te doen. Het zal vooral gaan om een tripje naar de supermarkt, ik heb geen aspiratie om ermee de kruidvat oid in te gaan. Wie heeft de Croozer kidfor2 en kan mij vertellen of deze door het hekje van de supermarkt past?? Of welke andere winkels wel/niet. Voor de duidelijkheid, ik zoek geen advies over andere fietskarren en/of oplossingen met draagdoeken of buggy's. (ik kan vanwege een beperking écht geen draagdoek gebruiken en op de fiets vind ik dat toch al een onveilige oplossing)mijn oudste dochter loopt wel zelf, maar niet ver genoeg en de supermarkt is niet op loopafstand.
Ik heb even de afmetingen vergeleken met mijn kidcar en hij is 10 cm breder. Het zal je dan niet overal lukken waarschijnlijk. Bij een albert heijn met speciale rolstoeltoegankelijkheid zal het wel gaan denk ik. Maar bij bijvoorbeeld onze action en lidl pas ik er met mijn kidcar net tussendoor. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de opzet van de winkels. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Je zou je duowagen eens kunnen opmeten en kunnen gaan kijken hoeveel ruimte je over hebt in winkels.
De duowagen is een phil en teds vibe, die is net zo smal als onze gewone wagen, dus dat schiet niet op Is de kidcar ook voor twee kindjes? Zitten ze dan nog wel ruim? We gaan waarschijnlijk toch voor een andere kijken, want de Croozer past ook niet in de kofferbak. (wel als we de bank gedeeltelijk wegklappen, maar dat Is alleen zinvol zolang onze jongste nog in de maxi cosi zit).
Ja de kidcar is ook voor 2 kindjes. Onze kinderen van 3,5 en bijna 2 zitten er samen prima in. Ook met de babyschelp kon dochter er prima naast. Er zit een kunststof kuip in wat ik erg prettig en veilig vind. Het blijft toch altijd lastig hoor met zo'n brede wagen.