Ow ik weet niet hoe het ding heet ! Ik ga even kijken, en anders probeer ik wel ff een foto voor je te maken
Hallo, ik gebruik de luiertas al een tijdje niet ik vindt het zo'n gesleep allemaal. Ik heb een rugzakje met sam d'r naam er op. Gaat prima alles in ook als ik een heledag weg ben. Die gaat ook mee naar het kdv. Zit meestal in: Billendoekjes (etos reisverpakking 40stuks) leegflesje + poeder2x fruitpotje boterham rijstewafeltjes groentepotje sapflesje 3a4 luiers zalfje(klein) reserve kleding
Nou, mijn zoontje is over de 2 jr. Ik denk dat ik net na onze zomervakantie een rugzak voor hem hebben gekocht en die gebruik ik nu als luiertas. Die andere was toch niet zo handig. En idd hoefde steeds minder mee te nemen. Dus ik denk dat ik iets meer dan 1,5 een luiertas heb gebruikt. Ik vind het niet handig om een nog grotere luiertas mee te nemen. Ik had ook het nadeel dat mijn familie op 1 uur reisafstand woont en als we dan daarheen gingen dan moest ik ook idd veel meer meenemen. Maar mijn schoonfamilie woont weer 10 min bij ons vandaan en dan hoef ik niet zoveel mee te nemen net zoals wanneer we gaan "winkelen" of op stap gaan (lange wandelingen). Dan is het weer handig om idd niet zoveel mee te nemen. Dus ik deed (doe) zijn luiertas meenemen met daarin 3 luiers reservekleding en voeding en een kleine speeltje en oh ja verschoningsmatje. Wanneer we verderweg gingen nam ik in een gewone aparte plastic tas de extra luiers en extra eten en extra speeltje (dekentje...) mee. Trouwens ik denk dat ook in de grotere (ruimere) luiertassen niet alles past voor 1 hele dag. 7 luiers / speelgoed / verschoningsmat / eten / drinken / melkpoeder / lotiondoekjes / slabetjes / bestek ...... Bij ons was het wel zo dat we dus vaker korte ritjes maakten dan die lange uitjes waar je veel meer nodig had. En om voor die minder vake lange uitjes constant een grotere luiertas mee te zeulen tijdens de korte ritjes of iedere keer van tas te wisselen had ik geen zin in. Conclusie: bij ons gewoon een compacte luiertas met een aparte tas voor de lange uitjes.
Ik heb er net toch een gekocht, eentje van kipling. Een compacte maar flexibele waar ontzettend veel in kan. Deze tas kan straks ook goed dienst doen als gewone tas voor mama of als logeertas voor Rick. Als Rick straks 2 is mag hij naar de creche en dan krijgt hij zijn eigen rugzakje. Nu moet ik vaak toch verder reizen en om nou met 2 tassen te sjouwen en ook nog een kind van ruim 9,5 kg inmiddels, nee dank je niet als ik alleen met hem wegga. Maar da's ieder zijn eigen keus natuurlijk. Kortom het was weer een uitgaaf, maar ik denk dat deze zich wel dubbelendwars terugbetaald. (we willen toch nog graag proberen een 2e kindje te krijgen, en dan gebruik ik deze tas ook weer)
Ik heb een gewone tas gekocht en heb daar wat spullen in gedaan. Ik heb nu alleen nog maar luiers en doekjes mee en flesje en speen/knufdoekje meer niet meer.
Ik heb een hele leuke gekregen van 'Kitsch Kitchen' Bevalt prima en mijn eigen spullen kunnen er ook bij in. Omdat ik het zo'n hippe tas vind, neem ik hem graag mee. Ook als 'ie overvol is... http://www.kitschkitchen.nl/product/pro ... 1&cat_nr=1
Ik heb een kleine tas van het VGZ gekregen, tijdens het heen en weer reizen naar het ziekenhuis nam ik deze altijd mee met mijn kolfspullen en spulletjes voor Sam die ik mee nam om te wassen. Bij de kinderwagen heb ik een hele fijne tas gekregen, een stuk groter en het verschoningsmatje zit zeg maar aan de klep vast. Het is dan ook een soort van kussen. En er is veel ruimte voor spullen. Wij hadden omdat we hem ook beneden veel gebruiken er een pak luiers inzitten (oke wel voor pasgeborenen dus geen mega pak), een grote pot sudocreme, een slab, een spuugdoekje, billendoekjes, een omslagdoek, extra kleertjes als we echt weggaan. En dan zitten er nog handige vakjes in voor neusspray/neuspompje, er kunnen nog andere medicijnen in en ook kan mijn koeltasje erin als we langer weggaan en er voeding en medicijnen meemoeten. Ik ben er wel content mee. EN natuurlijk voordeel als je met de wandelwagen gaat lopen dan kan de tas aan de wagen, loop je er niet mee te sjouwen.