Wanneer in zitje van supermarktkarretje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by annetje, Sep 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annetje

annetje Lid

May 11, 2007
    99
    0
    0
    Alwin is nu ruim 9 maanden. Hij kan goed zelfstandig zitten, gaat ook zelf zitten en staan. Maar het lijkt me zo eng in zo'n winkelwagentje. Er is bijna geen steun meer. Wanneer hebben jullie je baby voor het eerst in het karretje gezet?
    Zou het nu al kunnen of kan ik beter nog even wachten?

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Denk dat Amy maand of 8 was toen ze er voor het eerst in zat.
    Ze vond (nu meestal nog) het geweldig.
    En zo lang zitten ze er toch niet in?
    Als ze op de grond of in de box zitten is er op dat moment ook geen steun toch.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva zit er in sinds ze 7 maanden is, ze kon toen ook al goed zitten. Zelf gaan zitten doet ze niet, ze kruipt en staat veel liever, als ik haar zittend neerzet gaat ze meestal meteen kruipen of, als ze zich ergens aan kan optrekken, staan. Eva vindt het helemaal geweldig!

4. annetje

annetje Lid

May 11, 2007
    99
    0
    0
    Ja, dat is zo. Op de grond moet hij ook gewoon blijven zitten zonder rugsteuntje. Ik ga het morgen eens even proberen, ben benieuwd of hij het ook zo leuk vindt! :D

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier rond 7 maanden. ze kon toen al goed zitten.

6. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Koen zat met 7 1/2 maand in het supermarkt karretje. We vonden het wel eng. Maar als je hem maar goed in de gaten houd en rustig aan doet gaat het prima. Wij rijden trouwens alleen binnen met hem.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook zodra ze goed kon zitten, dat was met 7 mnd en een week geloof ik.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eigenlijk kan er toch niets gebeuren in dat zitje? Ik heb het nooit eng gevonden en rustig doen we ook niet, ze vindt het alleen maar leuk als we een beetje wild en gek doen. We irritant is dat ze telkens dat metalen ding (voor in de volgende kar) in haar mond wil stoppen. Dan kan ze het nog wel eens op een brullen zetten (echt heeeeeeeel zielig hoor;)).

9. Hester

Hester Niet meer actief

Hier vorige week pas voor het eerst gedaan: normaal ga ik met de Bugaboo lopend, maar nu kwam ik zonder wagen van het werk & KDV. Ging prima, maar ja, hij is ook al 15 maanden en kan uitstekend zitten, staan, lopen enz :)

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Juul zit er af en toe in. Ik heb een zitje gekocht van beaba dat je helemaal over het zitje van het winkelagentje heen gaat. Ik had al bij mijn nichtje gezien dat dat metalen ding een onweerstaanbare aantrekkingskracht heeft op kindjes.

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Hier vanaf 9 maanden en hij vindt het super!

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij vanaf zo'n 11 maanden. Eigenlijk toen hij ook goed in de fietsstoel mocht.. Ik vind het nogal hobbelen over de klinkers op de plaatselijke parkeerplaats, en dat leek me niet zo lekker voor zijn ruggetje. Met 11 maanden kon hij goed zitten, en daarvoor ging ik lekker wandelend naar de super..

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Toevallig net Jesse (7 maand) er deze week in gehad voor het eerst. Als hij zich vasthoudt gaat het prima, maar hij vergeet het nog wel es, en dan zou hij zo scheef zakken er eraf zeilen! :confused: Dus ik hou hem nog wel vast, en niet langer dan een paar minuutjes.

14. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Dat metalen ding is idd reuze interessant.
    Amy gaat ook vaak scheef erin zitten haha lijkt wel alsof ze dat lekkerder vind zitten.
    Dan zit 1 been nog goed en de andere ligt dan over het zitgedeelte heen haha.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb het ook besteld, maar helaas uitverkocht. Zit al een hele tijd te wachten erop... :(.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hier rond de 6.5 maand.
    Damian kan al een tijd goed zelf zitten alleen het probleem is dat hij best klein is.
    Heb dus een opblaasbaar stoelverkleiner meegenomen en die ertussen gezet , ging prima :D

17. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Hier rond de 8,5 maand. Ze kon wel goed zitten, maar zakte steeds helemaal scheef doordat die zitting zo breed is.
    Ook zat ze steeds omgedraaid om alle boodschappen weer uit het karretje te halen. Ik vond het geen succes en heb het erna ook niet meer gedaan. Ik kan het nu wel weer eens gaan proberen ...

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva zit inderdaad ook vaak omgedraaid, kan ze zien wat wij in de kar gooien. Ook zit ze vaak helemaal schuin met ook 1 voet op het zitje.
    Eva houdt zich trouwens wel goed vast, ze staat en loopt al een tijdje door de box, dus ze weet dondersgoed dat als ze loslaat, ze zich pijn kan doen. Dus ze heeft de kar altijd met 1 hand vast.

Share This Page