Hoe lang gebruik je ongeveer een wiegje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moonlight159, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja!! Wij hebben de co-sleeper gekocht voor ons 2e meisje!
    Ik kwam achter bestaan van dit bedje toen mijn oudste al in een ledikantje sliep. Ze heeft de eerste weken bij ons op bed op de aankleedkussen geslapen (erg onverantwoord, ik weet het :)). Ze had zoveel mama-honger en dit was het handigst met de nacht-borstvoedingen. Ik heb mezelf toen belooft dat wanneer er een tweedem ag komen, ik een co-sleeper wil.
    Ze zijn echter bijna niet te verkijgen via MP omdat het concept (nog) niet zo bekend is hier in NL. Ik heb 'm nieuw via TeddyB gekocht in een aanbieding voor 190,- incl matrasje en sluithekje. Want je kan 'm ook dicht doen zodat je een wieg hebt, zeg maar!
    http://www.teddyb.nl/index.php?p=24&opt=9&cat=13

Maar oh wat ben ik er blij mee! Het staat zo gezellig aan bed, ik kan niet wachten om 'm te gebruiken.

On-topic:
    Ik weet niet hoelang ze erin kan. Het bedje is 86 cm bij 46 cm, ik hoop dat ze er wel een half jaartje in kan!
    Wij hebben namelijk de babykamer van mijn schoonzusje overgenomen en dat ledikantje kan niet omhoog!! :( En zo'n klein hummeltje zo laag bij de grond, lijkt me niks...

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben de wieg een kleine 3maanden gebruikt.
    daymian is een erge wiebel en hij maakte zichzelf ieder keer wakker.
    sinds hij in zn ledikant slaapt gaat het super en toen ging ie ook vrij snel doorslapen.

vrienden van ons hebben hun kindjes tot ongeveer 6maanden in de wieg gehad dus het is heel erg afhankelijk van je kindje.

liefs doris

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben het niet zo heel lang gebruikt, 3maanden ofzo, maar mn boef kwam met zn kopje en kontje telkens boven de rand uit, vond ik te gevaarlijk worden. Qua plek ging het nog goed

Deel Deze Pagina