Meiden help!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bar20, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Ik heb een maxi cosi cabrio gekregen voor in de auto ... Maar moet er nou nog zon onderstel onder voor in de auto of hoef dat niet ?

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoeft niet! :)
    Je kunt de cabriofix met de autogordel vastmaken op de achterbank.
    Hoe precies weet ik ook nog niet. ;)
    Maar je hebt iig niet per sé zo'n speciaal ding nodig.
    Misschien dat het handig is als je heel vaak met de auto gaat, maar daar heb ik geen ervaring mee.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nee hoor, je kunt de Maxi Cosi Cabrio ook gewoon in de auto zetten.
    Zo'n onderstel vind ik persoonlijk geld verspilling. Je hebt voor elk type stoeltje weer een nieuwe nodig.
    Of je moet de Pebble/Pearl versie kopen, daarvan kun je tegenwoordig dezelfde basis gebruiken.

Dus ook hier ging de MaxiCosi Cabrio gewoon op de achterbank. Je hebt zo door hoe het gaat met de gordels. Na 2x weet je niet meer beter....

4. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Ok ja ik schrok al weer 150 euro voor dat onderstel maar gelukkig hoef niet persee voor die paar x dat wij met de auto gaan vind ik het idd geldverspilling

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    en voor zo'n onderstel heb je een betrekkelijk nieuwe auto nodig omdat het op het onderstel gemonteerd moet worden en alleen de nieuwe autos hebben die gaten (ofzo).
    Wij hebben het niet, gewoon lekker met de gordel :)

6. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Gewoon lekker met de gordel, gaan wij ook doen. Onze auto heeft dat isofix (of hoe heet dat, wat je nodig hebt) ook niet...
    Hoorde van vrienden dat het mega inbraak gevoelig is, net als een tomtom in je auto laten... Zij halen het hele onderstel alsnog elke avond uit de auto.... dus dan is het nog niet handig ;)

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben wel een easyfix basis en ik vind het verrekte handig! Heb hem op MP gekocht voor de helft van de nieuwprijs..

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb bij alle 3 onze kindjes de mc gewoon in de autogordel gedaan. Het kon ook bijna niet anders, we hadden 2 auto's en echt allebei dan zo'n ding nodig omdat mijn man de kleine bracht en ik ze haalde. Nu gebruikte we de auto's ook erg vaak. Nu heb ik dat ding niet gemist, het kost een hoop geld en als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan, weet je niet beter en gaat het ook super handig.

9. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Nee idd ik ga er ook geen een kopen hoor maar ze weten het wel leuk aan te smeren bij de baby winkel .. Haha

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Geldverspilling is een beetje kort door de bocht aangezien bij de ANWB crash test is gebleken dat isofix de meest veilige manier is van vervoeren in de auto.
    Als je gaat kijken naar de easybase (base die je met de gordel vast zet) kijk dat is dan weer luxe, maar ontzettend handig. Ik heb ook geen isofix in de auto dus heb de easybase aangeschaft omdat ik geen zin had om steeds in een veel te kleine ruimte te klooien met de gordel. En tuurlijk na een paar keer doen heb je het zo gedaan, ik doe niet anders op me werk als die dingen 100x per dag in de gordel zetten maar ik ben blij dat ik in mijn auto alleen dat ding erop hoef te klikken. Maar dat is ieder voor zich.

11. Je kan op de site van maxi cosi zien hoe je het met de gordels vast kunt zetten, ook staat het op de cabriofix zelf..
    Ik vond de easybase echt een uitkomst. In onze vorige auto hadden we geen isofix en die zet je met de riem vast. Mijn man en ik hebben gauw last van onze rug en dit is een stuk makkelijker, je zet de cabriofix er zo op en klaar...
    Maar goed, het hoeft natuurlijk niet ;)

Deel Deze Pagina