Grappig hè die verschillen. Ik lees wel vaker verhalen dat kinderen gewoon wegrennen, kan me er zo weinig bij voorstellen . De enige plek waar ik Eva wel eens 'kwijt' ben is bij de supermarkt, staat ze bij de vleesafdeling te wachten totdat iemand aan haar vraagt of ze een plakje worst wil
Gebruik hier nog steeds de buggy, en dat zal ik ook nog wel blijven doen de komende tijd..madam gaat echt niet netjes mijn hand de hele tijd vast houden .
Hier vanaf het moment dat T er is eigenlijk geen buggy of wagen meer. Daarvoor wel vaak in de wagen, maar dan liepen we naar de stad (30-40 min lopen). Nu eigenlijk nooit meer, tenzij we wandelen naar de stad (maar nu wat te koud). Ik denk dat we in de lente haar loopfiets meenemen en we hebben een loopplankje. Naar de winkels hier in de buurt loopt ze zelf + plankje (ongeveer 20 min op haar tempo )
Heb toevallig vorige week een nieuwe gekocht, mijn oudste is 2,5. Gebruik nu dus duo-buggy ivm mijn jongste, maar heb ook een gewone. Deze gebruikt toen duo-wagen kapot was voor de jongste, oudste lopen, echt geen succes. Rent alle kanten op (magazijn van de AH, rollator gestolen, winkel uit lopen etc..) en met ophalen van psz is ze doodmoe en valt ze in slaap in de wagen. Ze gaat ook gewoon in de buggy als het maar een kwartiertje is, loopt alleen als we met zn allen iets gaan doen en man haar dus kan vangen als het fout gaat, ik vind het niet te doen met jongste in buggy, tassen en wegrennende peuter. Ik verwacht m nog zeker een jaar te gebruiken.
Zoonlief wordt in februari 2,5 en wij gebruiken de buggy eigenlijk nauwelijks meer. We nemen 'm mee als we denken dat het handig is om hem even te kunnen vastbinden... tja... peuters he? Maar eigenlijk is dat ook niet meer nodig. Naar de winkels gaan met baby in de wagen en de peuter aan de hand lukt nu ook goed. We hebben een flink aantal buggies die staan te verstoffen We hebben de buggy nog wel veel gebruikt tot het begin van de winter.