Hoe lang gebruiken jullie de buggy?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vica86, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Grappig hè die verschillen. Ik lees wel vaker verhalen dat kinderen gewoon wegrennen, kan me er zo weinig bij voorstellen ;). De enige plek waar ik Eva wel eens 'kwijt' ben is bij de supermarkt, staat ze bij de vleesafdeling te wachten totdat iemand aan haar vraagt of ze een plakje worst wil :D

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gebruik hier nog steeds de buggy, en dat zal ik ook nog wel blijven doen de komende tijd..madam gaat echt niet netjes mijn hand de hele tijd vast houden ;).

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier vanaf het moment dat T er is eigenlijk geen buggy of wagen meer. Daarvoor wel vaak in de wagen, maar dan liepen we naar de stad (30-40 min lopen).

Nu eigenlijk nooit meer, tenzij we wandelen naar de stad (maar nu wat te koud). Ik denk dat we in de lente haar loopfiets meenemen en we hebben een loopplankje. Naar de winkels hier in de buurt loopt ze zelf + plankje (ongeveer 20 min op haar tempo :D)

4. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Heb toevallig vorige week een nieuwe gekocht, mijn oudste is 2,5.
    Gebruik nu dus duo-buggy ivm mijn jongste, maar heb ook een gewone. Deze gebruikt toen duo-wagen kapot was voor de jongste, oudste lopen, echt geen succes. Rent alle kanten op (magazijn van de AH, rollator gestolen, winkel uit lopen etc..) en met ophalen van psz is ze doodmoe en valt ze in slaap in de wagen. Ze gaat ook gewoon in de buggy als het maar een kwartiertje is, loopt alleen als we met zn allen iets gaan doen en man haar dus kan vangen als het fout gaat, ik vind het niet te doen met jongste in buggy, tassen en wegrennende peuter.
    Ik verwacht m nog zeker een jaar te gebruiken.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoonlief wordt in februari 2,5 en wij gebruiken de buggy eigenlijk nauwelijks meer. We nemen 'm mee als we denken dat het handig is om hem even te kunnen vastbinden... tja... peuters he? Maar eigenlijk is dat ook niet meer nodig. Naar de winkels gaan met baby in de wagen en de peuter aan de hand lukt nu ook goed. We hebben een flink aantal buggies die staan te verstoffen :D

We hebben de buggy nog wel veel gebruikt tot het begin van de winter.

Deel Deze Pagina