Ik zou het even vragen daar, of hij mag blijven voordat je gecurreteerd wordt. Daarna is niet echt nodig, tenminste, ik weet van mezelf dat ik de eerste uren na een narcose erg warrig ben en veel slaap. Dan kan je hem bellen als je weer een beetje 'bij' bent.
Lijkt me niet meer dan logisch dan dat je man mag blijven. Het is ook een behoorlijk emotionele ingreep. Maar misschien is het in ieder ziekenhuis anders. Mijn vriend mocht na de curretage gelijk bij me komen in de uitslaapkamer. En hij is niet meer van mn zijde geweken. Nu hadden wij ook al een heftige dag achter de rug in het ziekenhuis en daarom deden ze er niet moeilijk over. Ik wens je veel sterkte morgen. Romy
ik wil je sterkte wensen en ik denk dat het redelijk is dat je echtgenoot bij je blijft en zsm nadat je weer wakker bent geworden hem ook weer kan zien, steun van je naasten is nu zo belangrijk..
Ik ben twee keer gecuretteerd. De eerste keer hadden ze niet alles weg gehaald. Mijn man mocht voordat ik naar de OK ging de eerste keer even blijven en even bij me komen in de uitslaap kamer. De tweede keer mocht hij voor en na de curettage gewoon bij me blijven. Sterkte meid ik weet wat je doormaakt.
Hi, Mijn man is gebleven...hij wilde perse bij me blijven hij heeft onze twee kids tussendoor wel naar zijn moeder gebracht omdat de kids niet konden blijven natuurlijk. Ik kwam tenslotte alleen voor echo om te kijken of alles uit mijn lichaam was, ik had te veel bloedverlies en moest meteen geholpen worden...en dat vond ik wel erg fijn dat hij er was. Ik heb geen narcose gehad...alleen een rugprik ( zodat ik vanaf mijn borsten verdoofd was) Een nare ervaring. Ik hoop het nooit meer mee te maken. Na 5x een miskraam vind het wel genoeg. Ik wens je heel veel sterkte ( en de andere meiden ook natuurlijk) Lieve knuffel Najet
Mijn vriend is beide keren gewoon bij me gebleven. Ik vond dat ook heel fijn! En logisch eigenlijk ook.. Is allemaal zo emotioneel.. Veel sterkte!
Mijn vriend is bij me gebleven totdat ik naar de ok kon, toen ik terug kwam van de uitslaapkamer zat mijn vriend daar ook weer op mij te wachten Ik vond het heel fijn dat hij overal bij was! Heel veel sterkte meis!
ik ben inmiddels al een maand geleden geholpen, mijn man was bij me tot ik na ok ging en toen ik weer kwam was hij er ook, had hem gebeld waar je moest uitslapen