Hey allemaal, Een zenuwslopende dag, vandaag uitgeteldik zit de minuten weg te kijken haha word gek van mezelf! Vanmorgen ging ik naar het toilet en had ik een dikke drijvende doorzichtige druppel (echt een miniplasje was het) in mijn ondergoed. Het bleef niet kleven dus dacht aan vruchtwater, maar rook niet iets speciaals. Heb de verloskundige gebeld en die adviseerde me een maandverband in te doen en kijken of ik beetjes vocht blijf verliezen, en zoja dan moet ik terugbellen. Nu is het maandverband wel vochtig maarja niet echt nat... Heb ook lage buikpijn en rugpijn met vlagen maar niet regelmatig, word er zo ongeduldig van, hoop echt dat mn kleine man vandaag of vannacht nog komt maarja helaas komt het niet vaak voor dat ze zich echt melden op de uitgerekende datum. Dalijk maar weer even een dutje doen dan
Hier ook vandaag uitgerekend! Maar ook helemaal niks behalve harde buiken die ik nu al 1,5 week heb. Ik had gisteren het zelfde 'probleem' dat ik niet wist of ik vruchtwater verloor of niet. Omdat de verloskundige het niet met zekerheid durfde te zeggen, is het in het ziekenhuis nagekeken en het was geen vruchtwater. Een beetje minder prettig dat ze daar met de eendenbek gekeken hebben, maar toen wist ik ook meteen dat de baarmoedermond nog gesloten was gisteren. Dus hier niet zo heel erg veel hoop dat de baby zich vandaag zal aankondigen. Ook al weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk Succes met de laatste loodjes!
Hoi hoi! Hier niet vandaag uitgerekend maar afgelopen maandag... Ben dus ook de tijd aan het uitzitten. Weinig puf om wat te ondernemen, hoewel het met dit weer een stuk beter gaat dan met die hitte! Wachten duurt lang he? Worden jullie ook al moe van alle berichtjes met de vraag: en...??? Voor hetzelfde geld duurt het nog bijna 2 weken Succes met wachten!
Word idd ook gek van die berichten, of het niet al lang genoeg duurt nu, echt niet leuk... wisten we maar wanneer het ging gebeuren..
Ja, ook berichten of ik mensen niet vergeten ben in te lichten dat hij er al is... Uhhm, volgens mij heb ik nog meer geduld dan de mensen om mij heen!
Ik ben over zes dagen uitgeteld (banner klopt niet) maar ze is afgelopen weekend al geboren! Succes meiden, die laatste loodjes zijn pittig!
Yep, hier ook vandaag uitgerekend! Volgens mij zit ons kleintje nog veel te lekker in mijn all inclusive accommodatie. Geen voortekenen maar vind het ook niet erg. Hij mag van mij nog wel effe lekker blijven zitten hoor.
Als die baby's toch eens wisten dat het buiten de buik nog veel beter all-inclusive is dan opgevouwen in de buik zitten... Zouden ze dan niet allemaal eerder komen?
Succes met de laatste loodjes, overtijd lopen is echt niet leuk, zeker niet als je telefoon om de 15 minuten gaat met vragen als en? Voel je al wat? Probeer nog even te genieten over een paar maandjes mis je, je bolle buikje nog wel eens.
hallo!! Hier vier dagen "overtijd", dinsdag erge menstruatiepijnen met uitstraling naar de rug maar helaas het heeft niet doorgezet en alles is sindsdien weer rustig.. Wel al meer dan twee weken continue harde buiken maar ook dat leidt niet tot "het gewenste resultaat" dus afwachten maar weer.. Denken jullie al na over strippen?? En idd heel erg lief van de omgeving maar wel een beetje too much zo af en toe...om telkens je bijna te moeten verdedigen dat het nog wachten is.. allerlei vragen komen op me af waar ik niet zo op zit te wachten
Hier nu alle tijd om op allerlei signaaltjes te letten, maar nog niks serieus wat doorzet. De harde buiken zijn er hier ook al meer dan een week, zelfs met regelmaat om de 3 tot 5 minuten, maar zelfs dat heeft niets gedaan. Strippen wordt hier pas gedaan vanaf 40+4 weken. Voor aanstaande maandag met 40+5 staat een afspraak bij de verloskundige, met de mogelijkheid vermeld in de computer dat ik gestript kan worden indien gewenst. En als ik het heeeeel erg beu was wilde de verloskundige die zondag dienst had me ook thuis komen strippen bij 40+4. Van de ene kant zou ik blij zijn als het ook echt werkt en we ons mannetje eindelijk kunnen gaan zien, maar van de andere kant zou het ook wel heel erg lekker zijn als het "gewoon vanzelf" begint. Sowieso wordt er hier bij 41 weken doorgestuurd naar het ziekenhuis voor extra controles en dan kan daar een mogelijke inleiding besproken worden. Maar bij voorkeur komt hij eigenlijk nu meteen vanzelf
@hope ja precies, het voelt bijna als moeten verdedigen dat de kleine er nog niet is. Best irritant. Ik word komende zaterdagochtend gestript. Ik ben dan 40+5. Mocht ook vrijdag al, ik hoop ook stiekem dat de bevalling uit zichzelf begint maar ik verwacht het eigenlijk niet. De vorige keer dat ik zwanger was werd ik met 41 weken gestript en de dag erna is mijn zoontje geboren. Toen heeft het dus effect gehad. Hopelijk nu weer. Harde buiken hier ook al een week. Sommige dagen echt heel vaak, andere dagen minder. Maar volgens vk zegt dit helemaal niets over wanneer de bevalling begint... Ben zelf ook best geirriteerd door dat wachten. Als mensen vragen: en... dan irriteer ik me er aan maar er zijn er ook die al een tijdje helemaal niets laten horen of vragen hoe het gaat, dat is ook weer niet leuk. Ach, volgens mij kan niemand het goed doen op het moment ...
Hoi meiden! Ook ik ben vandaag (8aug) uitgerekend. Ondanks dat ze zeggen dat het echte wachten nu pas begint ben ik het inmiddels wel beu en hoop ik dat die kleine snel komt! Ik ben er helemaal klaar voor, zit door een faillissement als sinds februari thuis dus alles maar dan ook echt alles is gedaan wat er moest gebeuren. Op dit moment nog weinig tekenen dat die kleine snel komt, harde buiken heb ik al weken met regelmaat evenals zo nu en dan van die menstruatie achtige krampen . Heb wel even een vraagje, die kleine is nog steeds behoorlijk aanwezig in mijn buik. Hebben jullie dit ook? De VK zegt dat ze daar blij mee zijn omdat dat betekend dat hij/zij het goed heeft......ik vraag me af of dit dan ook betekend dat het nog wel even duurt voordat de bevalling begint......hoop het niet. Iemand ervaring mee? Succes allemaal met de laatste loodjes Ps: ook hier allemaal opa's, oma's, broers, zussen en vrienden die continue willen weten hoe het gaat......lijkt soms of zij meer in spanning zitten als ik zelf
Ik ben aanstaande maandag uitgerekend, maar ik krijg de vragen nu al en mensen 'dwingen' het kind er haast uit met hun vragen. Helemaal gestoord word ik ervan. Ik heb ANDERHALVE WEEK geleden al de vraag gehad 'waarom' ik mij niet gewoon laat inleiden. Alsof ik die baby er maar uit moet laten snijden, omdat men niet 'even' kan wachten. En mijn vriend kwam ook al thuis met het verhaal dat zijn leidinggevenden graag willen dat het kind deze week komt, omdat het volgende week en de week daarop niet zo goed uitkomt met de bedrijfsvoering. Mijn vrienden weten niks meer te zeggen en houden bewust hun mond (AL MEER DAN TWEE MAANDEN; ik zou dood van eenzaamheid zijn gegaan zo onderhand; als het aan hen had gelegen, alle vriendinnen zijn plotsklaps spoorloos verdwenen) en de schoonfamilie aast op mijn FB-profiel - ongeveer 24949x per dag voor mijn gevoel - om te kijken of er al nieuws is. Het ziekenhuis gelooft niet in mijn lichaam/gezondheid en zit maar om de haverklap mijn gezondheid te checken alsof ik een terminaal patiënt ben, verpesten heel mijn zwangerschap en ik heb het zo langzamerhand echt compleet gehad. Het lijkt wel alsof ik alleen op de wereld ben, zo langzamerhand en wanneer ik er wat van zeg, hoor ik: joh, zeur toch niet zo! :x Terwijl ik gewoon de afgelopen 9 maanden voor mijn gevoel ook nog niet zo 'gezeurd/geklaagd' heb als dat sommige mensen hier dagelijks doen. En daar baal ik goed van. Ik zal blij zijn wanneer het kindje er straks uit is en het leven weer normaal kan zijn zoals daarvoor (maar dan compleet anders omdat ik een kindje heb, maar dan ben ik in ieder geval weer 'bezig'). Er is waarschijnlijk niemand in Nederland die op dit moment méér behoefte heeft om een glas Baileys achterover te mikken dan ik - en ik drink niet eens. BLEGH!!! Ik heb mij nog nooit zo alleen gevoeld.
@wenneke1980 Hier is het het eerste kindje, dus geen ervaring. Maar ook hier is de baby nog steeds druk en aanwezig. Hier krijg ik zelfs al 'orders' dat ik maar eens moet gaan bevallen , kan me daar ook echt heel erg aan irriteren op het moment, alsof ik zelf al niet ongeduldig genoeg ben en dat ik er ook maar enige invloed op heb...
Vandaag een week over tijd. Zou gestript worden, maar had geen ontsluiting dus ging niet door...Maandag naar het ziekenhuis voor een controle. Ben het nu toch echt wel zat! geloof haast niet meer dat ie komt En mensen om me heen maar zeggen dat ik er nog te goed uit zie om te bevallen. Ik krijg amper slipper over mijn trollen voeten heen!
@Joycey......klinkt niet als hele relaxte laatste loodjes met al die controles en zeurende mensen om je heen. Hoop voor je dat die kleine snel komt. En dan zou ik als ik jou was lekker van je kraamweek proberen te genieten, laat die kraamvisite maar lekker wachten......ze hebben nu immers ook geen interesse. Die druk vanuit het werk van je partner ken ik wel, maar zo'n bevalling valt niet te plannen dus ze kunnen de boom in. Mijn vriend heeft recht op 2dgn verlof zodra die kleine er is, die neemt hij meteen op. Als de kraamhulp weg is neemt hij 2wkn vakantie. Succes met wachten
Mijn partner mág geen vakantie opnemen tijdens de kraamperiode. Hij krijgt heel de maand september vrij alstie wil, maar augustus; not a chance. Dus tja. En inderdaad; de kraamvisite kan de pot op Het is zeker niet relaxed en ik heb er veel verdriet van. Meer dan ik voor mogelijk had gehouden.
Pffff sinds gisteravond ineens onwijs misselijk met vlagen en ook mijn darmen zijn zich aan het legen ......sorry voor deze onsmakelijke details. Vreselijk geslapen daardoor. Zou een teken kunnen zijn dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is maar kan dus ook nog dagen duren. Vandaag voel ik me voor het eerst sinds maanden weer echt belabberd......datzelfde gevoel als de 1ste 3 maanden, bleh. Gelukkig vandaag mijn laatste dagje alleen thuis. Morgen en zondag is mijn vriend vrij. Maandag komt mijn moeder en dinsdag en woensdag is mijn vriend ook weer vrij.......hoop dat die kleine snel komt! IK WIL KNUFFELEN !!!!!!