Bij onze eerste kind was het letterlijk en figuurlijk de eerste keer raak, en nu bij de tweede keer. Bij ons eerste keer moet je denken, dat het de eerste keer was in de vruchtbare periode. Daarnaast ben ik met een Vietnamese, katholiek, en daar is het anders zoals wij: geen sex voor het huwelijk. En de pil innemen? Nog nooit gedaan. Ik geloof ook echt, dat dat ook mee heeft geholpen om snel zwanger te geraken. Zeker als dat dat nu voor de tweede keer gebeurt.
Maakt niets uit. Kennis van mij raakte na 3jaar pas zwanger. Dus dat is niet zo.nam ook nooit de pil. Denk gewoon mazzel. Had ook direct na de pil een eisprong. Maar toch pech gehad plus er zijn zat meiden die de pil jaren lang slikken en toch in 1x zwanger worden. dus denk dat het idd niet veel uitmaakt
Ik denk ook dat het niets uitmaakt, ik ben 10 jaar lang aan de pil gegaan, 1 maand over op condooms, scheurtje en zwanger. Tussendoor de nuvaring. 2e keer 2e ronde. En jij kan supervruchtbaar zijn, maar je man moet ook goed zaad hebben en er moet een goede match gemaakt kunnen worden. Er zijn dus wel meer factoren die meespelen. Ik heb gewoon geluk gehad. Ik hoop dat als we ervoor gaan het weer zo snel lukt, maar helaas in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.
Al 2,5 jaar bezig waarvan 1x mk en 1x ma en ondertussen bijna 1 jaar in de mmm.... We hopen dat we binnenkort weer zwanger mogen zijn van een plakbeebje Succes!
Gebruikte altijd de nuvaring ben nu 1 jaartje bezig, 2 vroege miskramen en 1 met 11 weken ongeveer. Hoopte ook snel zwanger te zijn we zijn pas 21 nu alweer 22 zonder resultaat de tijd gaat zo snell.. En t lot bepaald toch na mijn idee..