Mri

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zoetje88, Mar 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo dames,

Ik weet even niet wat ik moet doen vandaag naar het ziekenhuis geweest en nu moet ik morgen de mri in voor mijn arm..
    Maar in de folder staat tot word afgeraden bij zwangerschap of mogelijke zwangerschap volgende week is mijn NOD pas dus ik weet het nog niet maar het zal maar eens zo zijn.... Vooral omdat ik nu toch wat andere dingen merk dan andere cyclussen.
    Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen zou beter zijn nu toch te gaan dan dadelijk mocht ik zwanger zijn later in de zwangerschap

2. Didi2502

Didi2502 Actief lid

Mar 2, 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Zal het daar in het ziekenhuis navragen. Ook zeggen ze dat je het kindje in de eerste 2weken van de zwangerschap niet kan schaden.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    ik sluit me bij didi aan

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis steeds betere apparatuur, een MRI van arm of voet zal niet zo veel uit kunnen maken, als het goed is ga je er alleen met dat deel in en komt je buik er niet onder.. dacht ik ( zelf alleen van mn voet gehad) waren toen ookal aan het klussen en mij is toen verteld dat het geen kwaad kon, vraag het voor de zekerheid even na..

5. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Je hebt idd van die mri waar je gedeelte in gaat
    Maar ik moet er helemaal in... Zal morgen voor de zekerheid nog eens navragen

Share This Page