ja idd dat kraamverband is lekker zacht! Vond het idd op dat moment ook fijner dan maandverband. Hier momenteel 8 weken verder en nog steeds een beetje waterige afscheiding. Irriteer me er een beetje aan haha. Wil weer dat het normaal is haha. ook nog geen ongesteldheid klachten e.d.
2.5 a 3 weken en met exact een maand begon het weer in hele lichte mate en dat 4 dgn lang. Dacht eerst dat ik weer ongesteld was, maar dat was dus niet.
1 week matig gevloeid.. daarna een week kleine druppeltjes en daarna een week stop en toen werd ik ongesteld... ik heb 1 dag moeten blijven in het ziekenhuis en ik kon die dag om de 10 min verschonen en er kwamen grote proppen uit en was er heel erg blij mee dat dat er al uit was en daarna zoals je lees haas geen last van gehad.. heb ook amper kraamverbrand alleen voor snachts en gebruik meer nachtmaandverband voor overdags... hoop na deze bevalling weer zoiets te hebben vondt het wel fijn..
Een week maar.. Daar was ik zo blij mee! Na die week had ik ook niks meer nodig, nog geen inlegkruisje!
Bijna 6w. 4w elke dag, daarna eens een dag wel, dan weer een dag niet. Toen was ik het wel zat Was ook helemaal doorgeschuurd van het maandverband, dat m'n tante katoenen inlegkruisjes voor me gemaakt had voor in het maandverband te leggen.
En toch beide keren 'normale' bevalling gehad, BV gegeven; kortom min of meer zelfde omstandigheden. Ik was wel blij dat het de tweede keer veel sneller klaar was! (en nog mooier: de tweede keer duurde het ook nog eens 2 mnd langer voordat ik weer ongesteld werd; 5 mnd ipv 3.)
bij mn zoontje 2 weken echt, daarna is het gestopt, kwam om de zoveel dagen nog wel wat verlies, uiteindelijk met 5 weken niks meer
Hallo allemaal, Hier heb ik 4 weken geleden een keizersnede gehad en eigenlijk vloeide ik super weinig. Na de kraamweek was het wat meer (natuurlijk ook omdat je dan weer meer zelf gaat doen enz). Maar al snel werd dit ook minder. Afgelopen weekend was het zo goed als gestopt, maar sinds gisteren is het ineens heel heftig geworden...veel rood bloed en ook stolsels (sorry voor de details), maar heb er nu ook menstruatiepijn bij! Wat kan dit zijn? Is dit een nabloeding of zou ik nu al ongi geworden zijn?