Dag dames, Een vraagje, hoe lang hebben jullie gewacht om actie te ondernemen als het niet lukt om zwanger te raken. Groetjes
Hoi, Ik ben nog niet naar de arts geweest maar ik wil graag na deze ronde (9e) de arts bellen om wat vragen te stellen over mijn cyclus, MAar pas na 1 jaar wil ik naar de arts voor evt. controle. Liefs Farfan
Ik ben na 9 maanden voor het echie proberen gegaan... Ik was wel al twee jaar gestopt met de pil...Dus al 2 jaar onbeveiligde seks
Ik was al ruim een jaar met de pil gestopt. Na 1 jaar proberen naar de HA. Uiteindelijk na 18 maanden proberen een HSG gehad. 3 maanden later begonnen met iui. Na 4x zwanger. Mk gehad. Nog 3x iui. En daarna met ivf begonnen. 1e ivf niets. 2e ivf (en 1e icsi) zwanger! In totaal 38 maanden bezig geweest. Maar goed het antwoord op je vraag is dus na een jaar.
Ik ben ook al naar de huisarts geweest, we zijn nog maar 5 maanden bezig maar ik had ook wat vraagjes over mijn cyclus omdat mijn menstruatie ik vrij onregelmatig is.
Ik ben 5 maanden na mijn mk naar huisarts gegaan en die heeft overleg gehad met mijn gyne en nu moet ik één cyclus tempen, en als ik over 6 weken niet ongi ben en/of geen verhoging heb gemeten, mag ik meteen door naar ziekenhuis.....Ben wel blij dat het zo snel mag, maar hoop natuurlijk dat ik het niet nodig heb....Want als ik nu een eisprong heb, kan ik hem niet missen.... Succes met zwanger worden! LIEFS nony
Nee ik ben nog niet doorgestuurd dat doen ze meestal na een jaar. Ik wilde alleen wat tips hoe ik het het beste aan kan pakken. De dokter zei het enige wat je moet doen is om de dag klussen geen alcohol drinken (Ik drink toch nooit) Ovulatie testen schijnen bij mij niet te werken omdat ik nooit weet wanneer mijn eisprong is, ze zij dan dien je iedere dag een test te doen en dat gaat best veel geld koste. Het enige wat ik kan proberen is tempen. Maar ik denk als het na deze maand niks wordt ga ik de etos zwanger worden pillen proberen, die heeft ze me ook aangeraden, die schijnen toch wel goed te werken bij vrouwen die een onregelmatige cyclus hebben.
Ik ben na 8 maanden naar de ha geweest. Hij wil graag dat mijn vriend zijn sperma inleverd. Dat gaan we doen als ik weer ongi ben geworden. Mijn ha wil alle onderzoeken nog niet doen, omdat die niet erg prettig zijn.
Februari gestopt met de pil. Eind oktober naar huisarts geweest ivm erg onregelmatige ongi. Naar huis gestuurd met de mededeling dat ik in januari terug mocht bellen. Dat heb ik afgelopen maandag gedaan en ben nu doorverwezen. Moet nu afwachten tot gyn. contact met mij opneemt.
Ik ben in December 2006 gestopt....en eind december 2007 naar de dokter gegaan... Eerst hebben we een zaadtest gehad...die moet over 2 a 3 maanden over...daarna gaan ze mij onderzoeken. Groetjes Debby
na 9 maanden zat ik bij de gyn. Daarvoor al eerder bij de ha geweest omdat ik heeeeeel erg onregelmatig was. Dus bij ons ging het best vlot met doorverwijzen enzo...
Hartewens, Ik wil alleen even kwijt dat ik jou tekst: Het leukste en liefste kindje krijgen kost nu eenmaal veel tijd! prachtig vind! Elke keer als ik het lees denk ik en zo is het! groetjes