Hier groeien alle 4 mijn Kids al jaren enorm hard. Liggen nog steeds enorm boven de lijnen met hun groei. Van mij mag het nu juist eens minder snel gaan in hun groei. Mijn jongste geboren met 36.3 weken woog 4010 gr bij 55.5 cm is nu net 2.5 jaar oud en 1m09 lang bij 19.5 kilo Zit in maat 110/116 En 116/122 van z8. Schnmt 28/29. Hopelijk gaat ze na de zomer minder hard in groei. En blijft ze even een tijdje in 1 kledingmaat zitten
Dafne ook. Die groeit zo precies gestaag langs de gemiddelde lijn dat ik altijd aandurf kleding vooruit te kopen zelfs. Nooit een echte groeispurt gehad. Ze zit nu in maat 92.
Er zit gewoon zoveel verschil want mijn dochtertje is ook geen goede graadmeter want ze is 7 maanden en draagt ook maat 62 en soms 68. Ze is dus vergeleken met een hoop andere kindjes aan de kleine kant en ook aan de lichte kant maar ik maak gewoon geen grote zware kinderen want mijn zoon van bijna 9 weegt ook nog maar 24 kilo maar zit qua lengte wel vrij gemiddeld en gaat nu naar maat 134 van kleding. Maar hij was als baby ook lang klein en groeide ook niet zo hard. Ach zo doe ik lekker lang met al die kleding heerlijk!
Mijn zoontje is 13 maanden en heeft maat 80/86. Shirtjes maat 80, groot vallen 74 Broekjes maat 86 ivm lange stevige benen. Hier gaan vooral de broekjes hard. Dochter is 6 en zit in maat 122 en 122/128 Vooral mijn dochter zit met bepaalde merken al een tijdje op dezelfde maat.