Een dikke maand voor haar 2e verjaardag. Ik vond het in sommige gevallen wel erg handig om een veilig plekje voor haar te hebben als het nodig was.
12 maand. Hij is er toen uit geklommen. Of eigenlijk eruit gevlogen. Mooie snoekduik met half salto. Gelukkig kwam hij plat op zijn rug terecht. Maar daarna nooit meer erin gezet..
Met 6 maanden. Ik heb haar eigenlijk altijd op een kleed in de woonkamer gelegd en als ik naar boven ging nam ik haar mee.
Hier nooit opgeruimd ivm mijn zwangerschap, maar hij ging er eigenlijk niet meer in vanaf een maand of 12/13.
met 12 maanden opgeruimd, maar toen was het eigenlijk al een paar maanden meer een toevluchtsoord voor de kat omdat zoonlief steeds achter het beestje aankroop
14 maanden maar hij lag sowieso meestal al op de grond. Bij het koken zette ik hem nog wel eens in het campingbed.
Bij de oudste met 12 maanden ongeveer en bij de jongste met 6 maanden (toen gebruikten we de box alleen als opbergplaats).
Oudste vond met bijna 3 jaar de box nog erg relaxed om zelf een boekje in te gaan liggen lezen. Toen ze 'uit' de box moest voor de baby, zat ze huilend "Ik wil een eigen box, mama!" Maar we hebben hem weggedaan toen de jongste net een jaar was. Ruim een maand op vakantie geweest zonder box en thuisgekomen de box uit elkaar gehaald. Toen kwamen we bij de prenatal voor iets anders en zei mn oudste "Gaan we nu een nieuwe box kopen?"
De dag voor zijn eerste verjaardag... Nu staat hij er weer net na de kerst. Hij is nu weer erg interessant